Monday, April 26

pending.

aku sudah 2 hari tak online. macam tak percaya. ini berlaku sebab aku paksa diri aku tinggalkan laptop kat hostel dan aku balik jb. macam tak lengkap juga hidup aku ni tak buka blog dalam sehari. tapi hasil memberangsangkan. aku dapat rehat yang secukupnya. terbukti, surfing memang punca aku menjadi sangat restless.

macam biasa, bila lama tak online ni, terlalu banyak thoughts gila yang datang macam cucuk cucuk aku suruh aku update kat blog. tapi aku tak berkesempatan. marilah berharap mood untuk lampiaskan segala thoughts menggila tu tak hilang. harap-harap cuma pending saja.

eh, lupa nak tanya. ada orang rindu aku tak? :P

3 comments:

SyuQ said...

rindu. he he he

setuju ngn kamu. surfing ni wat kita kurang rehat yg secukupnya...

cik nurulain said...

betul kan? macam asek nak ngadap je keje nya.

haih. cakap rindu tu slow slow sket. hahaha~

zulaikha said...

CN, anda telah di tag.


http://zulaikhamohdnor.blogspot.com/2010/04/tag-dari-nor.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails