Saturday, March 21

persoalan....

boleh tak sayang ilang dalam sesaat?

boleh tak sayang hilang dalam 1 malam?

boleh tak sayang hilang dalam 2 hari? seminggu?sebulan?

senang kah untuk lupakan orang yang dah sebati dalam hidup kita?

senangkah untuk luput memori-memori bersama orang yang dah sebati dalam hidup kita?

tak kira lah memori indah atau pun pahit...tapi itu lah pengisian hidup....

senang juga kah nak abaikan perasaan yang meruntun?

macam mana nak jadi tabah?

macam mana kita nak tau apa yang kita betul-betul mahu kan dalam hidup?

adakah kita terlalu mengharap kesempurnaan?

adakah kita akan menyesal dengan keputusan yang kita lakukan?

di manakah kita akan dapat jawapan-jawapan yang kita harap kan.....

seribu satu persoalan hati....yang aku yakin tiada siapa mampu jawab.....

soalan nya begini tapi jawapan nya kuharap lain...

kenapa aku terlalu memikir tentang segalanya?

tak boleh kan aku duduk dan cuma menikmati hidup ini seperti yang lain-lain....

kenapa aku rasa aku perlu tentukan segalanya...uruskan segalanya....

aku nak jadi gembira macam dulu....

1 comment:

ada m0khtar said...

rs nk nyanyi lagu sayang,sayang,sayang aliff aziz r

jom karok lagu 2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails