Tuesday, April 28

again.. 2 things..

*battle of da band*

suara aku sumbang.

mengecewakan betul.aku malu...

malu sebab ahli band aku hebat-hebat..tapi vocalist suara sumbang...

argh!!!kecewa betul!

xsanggup nak ingat balik...kesian jibong...danial..

lobeh...toto...they did their best...

eventually menang 2nd place...tp aku x satisfied...

coz aku tau kelemahan aku...

bagi aku biar la macam kump. 'why not' tu...

dapat no 4...tapi suara vocalist die ok...

aku xkn rs disappointed mcm ni...rasa down gila...

skang ni...wat apa pon xmenjadi....sedih...


*last nite*

juga merupakan official closure aku dgn dia...dia memang da xsayang aku...

macam mana nak aku paksa kan hati nya lagi?

walaupun...aku tau dalam hati aku masih ingatkan dia...

tapi aku kena move on...orang da xnak kan aku lagi...

nape aku nak stay?

orang da ada life lain...watpe aku nak menunggu lagi?

he doesnt need me anymore...

dalam hati aku berdetik...aku nak tunggu die cari balik perasaan tu....

tapi..bodoh ke aku kalau buat camtu?

bodoh ke kalau kita tak boleh nak let go pada orang yang da 7 tahun kite sayang?

bodoh?

kalau macam tu...aku memang BODOH...

ill try to move on...but rite now...i dun noe how...

coz everything i see...i think of him...

everything around me....reminds me of him...

Ya Allah...give me strength to go through all diz...

Im weak...really weak...

4 comments:

ada m0khtar said...

cuba wat lupa, spend time ngn mmber.. jgn dok sowang2, nnt ko mst t'pk dia..
cari alternatif len unt0k lupa dia..
contect je laki len, untuk hlgkan sunyi + bosan ko..

i noe da feeling... really2 noe..
be str0ng.. i noe u cn d0 it.. juz think +ve.. ada hikmah d sebalik ni..

cik nurulain said...

ko da x igt dia lg ke syida?
ko xrndu dia lps seperated?

ada m0khtar said...

aku xpnh buleh lupa pown..
juz b'lakon wat2 lupa..

Anonymous said...

mok..be strong!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails