Thursday, April 5

yang aku tersangat mahu kan kala ini.

aku tak pernah inginkan sesuatu macam aku ingin kan yang satu ini. ntah kenapa lah aku nak stress sangat. :(

tapi aku cemburuuuu. cemburu dengan orang yang dah ada. cemburu dengan orang yang dapat dalam masa singkat.. rasa macam kufur nikmat lak. macam tak reti bersyukur. benda ni semua Allah tentukan. yang aku tak sabar sangat apehal?

:( aku nak sangat mengandung. nak anak. :( desperately nak. and aku jadi risau sebab selalu nya orang yang beriya nak ni la lambat dapat. macam fynn jamal tu. takut. siang malam pikir pasal ni.walaupun berlagak cool depan F sebenarnya aku sangat lah resah.

sekarang ni tak bole tengok couple yang pegang baby. mesti aku sentappp sangat. Ya Allah, dengar lah rintihan aku ni. makbulkan lah permintaan ku. kuriniakan lah aku zuriat yang soleh. AMIN.

betapa aku nak kan yang satu ini, hingga aku bernazar. nazar nya apa, biar lah aku simpan. dan bertekad nak sembahyang hajat, sembahyang dhuha. *sigh* tak tahu lah tercapai ke tak niat aku nak buat solat hajat dengan dhuha tu.

mode sekarang adalah down. takde mood nak gi sekolah. asek pikir benda ni je.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails