Saturday, September 1

5 months pregnant!

i miss writting damn much!

ntah kenapa aku tinggalkan dunia ni. padahal aku ni memang jenis manusia yang mahu didengari. memanh dasar attention seeker!

mungkin usia dan kematangan buat aku ambil kira banyak perkara.  dan sedikit sebanyak benda ni mempengaruhi penulisan aku. boleh kah aku jujur dalam penulisan lagi kalau terlalu banyak hati yang aku perlu jaga? i dont think so.

tak mungkin sama macam dulu. jiwa aku yang dulu memang jiwa memberontak agaknya. tak peduli orang kiri kanan.

lupakan lah. takpela. sekarang pon aku dah private blog ni. it can no longer being read by public. jadi mungkin aku mampu jujur.

kelakar pulak baca nukilan terakhir. desperately nak mengandung. and now im pregnant 5 month. Tuhan maha kaya. Dia memang dengar doa aku. buat masa ni baru sekali je scan and ura-ura nya macam laki.

aku terima je. walaupun memang jauuuuuh di sudut hati ni nak anak perempuan. bukan apa. aku bosan la. nanti kalau laki dia mesti banyak buat aktivti dengan F. main sport ke. game ke. aku gak yang akan terkapai2.

anyway. F macam dah pilih nama. darwisy. aku tak tau la nama tu dah finalize belum. for sure la depan tu ada muhammmad. tapi, i kind of like that name. maksudnya yang warak :)

tapi aku macam teringat dulu danial ada cakap dia nak letak nama anak dia darwisy. hahahaha. lantak la danial. ko baru nak kawin bulan 11 ni. aku amik dulu la nama tu. hahahahaha.

marina bersalin semalam! wah dapat anak merdeka. anak dia comel! qaira namanya.:) so sweet. harini lak aleen kawin. F tak bangun lagi. macam tak sampai hati nak kejut. semalam kitorang sampai rumah sewa nak dekat 2 pagi.

takpela. aku bagi dia tido sampai kul 10.

momentum menulis dah datang balik. mungkin aku akan mula semula. mungkin juga blog ni akan terabai selama 4, 5 bulan lagi who knows kan?

we'll see. :)

since anak sendiri belum lahir. im obsessing over my nephem now. muhammad kashif haikal. :) COMEL!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails