Monday, March 7

graf.

10.49 dan aku dah ngantuk. tak remaja sungguh kan rutin aku ni? haha. memang pun. tak ada yang remaja tentang hidup baru aku. aku sentiasa penat and sentiasa craving for more time to sleep. aku selalu tak ready bila nak masuk kelas sebab aku sentiasa lack of vocabulary when it comes to "conversing" with my students.

yet,

aku happy sangat. setiap hari di sekolah adalah sangat menghiburkan. budak-budak ni memang menghiburkan. aku banyak ketawa kat sini. aku tak terfikir reason untuk tak senyum dan ketawa kat sekolah ni. tipu lah kan kalau segalanya seems perfect.

flaws tu tetap ada. cuma mungkin ive seen past it. dalam apa jua masalah yang aku hadapi, sebolehnya aku cuba bayangkan nasib orang yang lagi teruk dari aku. and then lepas tu aku ok. hidup ni tak evolve around kita je. tu kita kena ingat lah. so, stop obsessing with our problem. anggap sebagai rencah hidup.

adik aku dah selamat bertunang. alhamdulillah. bertunang gak akhirnya si idin dengan aza tu. harapnya berkekalan lah. minggu depan aku nak konvo lak. wah, bulan 2 dengan bulan 3 2011 ni memang something lah. kalau graf tu, tetiba je naik setelah lama mendatar.

yelah, 5 tahun belajar, mana ada progress sangat. ni dalam tahun yang sama, banyak yang aku capai. terima kasih Tuhan. terima kasih kerana sentiasa bagi peluang pada aku. walaupun banyak kali aku ingkari Dia. memang Kau lah yang maha pengasih dan maha penyayang.

sementara TV cuma boleh tengok TV3 je ni, aku asyik lah mengadap laptop tengok video klip GLEE. lepas tu senyum sorang-sorang. haih, comel lak aku tengok pasangan quinn fabray dengan sam tu. adorable gila. aku ketinggalan lak GLEE. takpe, dapat gaji aku bertekad nak pasang astro. hahaha. gila punya olang. astro yang dikejarkan nya. walhal rumah aku ni mesin basuh pun belum ada.

makin kuyu lak mata aku ngadap skrin laptop ni. dah lah baju esok pun tak iron lagi. setiap kali aku rasa malas nak gosok baju mula lah aku rasa nak maki orang yang cipta iron. hahaha. nasib baik esok UPPM. tak payah lah aku pening pikir lesson plan aku esok.

dahlah. baik aku ZZZzzzZZZzzz dulu. esok nak bangun awal. bye semua. :)

p/s: i miss my fat cat.

1 comment:

BuDaK cOmOt said...

heheheehheh okay laaa tu cikgu tido before 11pm huhuuhuhu

UPPM tu aper?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails