Thursday, February 26

I noe im sucks...

sesungguhnya memang aku penat...
tapi aku dah tak boleh nak tido...mungkin sebab terlampau penat...

ada sesetengah orang..bila kerja banyak...dia da tak akan banyak fikir benda yang makin mengusutkan...tapi adakah itu aku?

tidak...sebab walau sibuk mana pon aku...aku masih sempat fikir yang bukan-bukan...itu memang aku...rasa macam nak hentak kepala kat dinding...sebab rasa diri sangat bangang...

tak boleh for once aku biar something tu ikut flow nya sendiri...semua aku nk arrange...even benda simple...hey ain...da world doesnt evolves around you!

semua nya...aku rasa..aku wat BIG tu pon...aku macam try arrange everything...aku tiba-tiba rasa..diri aku sangat teruk...aku susah nak percaya orang...aku hanya percaya pada diri sendiri dan ayah aku...

yup...juz ayah aku..sebab aku tau ayah jenis kota kan janji..hurm...there it goes again...adakah aku gila...keep on talking bout ayah...

shai...i'm sorry...i really dont understand why you still stick with me...im sucks!

if only i could predict future...i will take a peek and check if i am your future...coz if not...ill make a favour 4 u and let u leave me...now...dont have to wait anymore...

hurm...IM SORRY...


initials on 08/09/2010:
yeah blog dearie, memang aku bukan future dia pun. wuih. naif aku masa ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails