Wednesday, February 25

Sem 5 yang membunuh aku!

Sesungguhnya aku memang penat....betul...aku tak tipu langsung...bayangkan sampai kaki terseliuh pon aku tak boleh nak balik dan ambil pusing...kaki terhencut-hencut pon berjalan keliling IPTHO dengan gagahnya...sem 5 ni...memang membunuh....sem 5...5 subjek...tarikh BIG(bina insan guru) yang aku kena handle lak adalah 5 Mac2009...apekah badi nya no 5 untuk aku ni?seriously....apakah dosa ku untuk deserve sem 5 yang sungguh membebankan ini?sebenar nya...memang aku ada terfikir nak masuk MPP ari tuh...sebab aku rasa...aku perlu sibukkan diri...shai da keje...dia asek abaikan aku...bukan tu je...aku siap nak masuk tarian balik...dulu aku berhenti pon sebab shai gak...tapi rasa macam hidup takde pengisian bila tak masuk MPP and tarian ni...cewwah...tapi..sem ni aku pegang setiausaha untuk 2 organization...n seriously...dengan mendatangnya practical bulan 3 nanti...takde masa lapang pon untuk aku...gila la kalau aku nak masuk MPP time ni...kena kempen lagi...ah...takpela...lupa kan saja...

ari tu aku ingat minggu ni adalah minggu kemuncak kesibukan aku...ternyata aku salah...belum pon sampai kemuncak...BIG masih ada problem....penceramah luar probs...pceramah dalam pon probs....paperwork lak...sangkut lagi...pihak kewangan nak tengok bajet lak...ini baru peringkat pertama....nak tunggu paperwork lulus pon da jenuh...pelaksanaan apetah lagi....lelah betul aku...

5 Mac bakal menjelma..aku rasa nak pengsan....dah la keje akademik sendiri banyak....Sivik, Budaya, Pj...Argh...Pj pon membunuh gak...kalau nak kira minggu ni da masuk 3 minggu aku tak balik rumah....bayangkan kaki terseliuh pon aku wat bodo....aku tak larat da....bila la sem ni nak abes?

1 comment:

ada m0khtar said...

final year yg s**l + gamp**g

k0 2gu jer r.... hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails