Saturday, June 11

what's wrong what's wrong now?

semakin hari rasa macam blog ni makin lame. its not that blog ni pernah awesome ke hape. but at least, once upon a time, aku suka baca apa aku tulis walaupun mungkin tak menarik pada orang lain. at the end of the day, that's the most important thing. menulis pun untuk bacaan aku sendiri jugak. kalau diri sendiri pun rasa tak best, apetah lagi orang lain?

dulu, cikai cikai blog ni pun, somehow aku tau ada juga orang baca. maybe friends or people who might knew me. sekarang, ntah lah. aku rasa dulu aku lebih jujur. sekarang banyak sangat benda aku simpan. macam banyak hati nak kena jaga. kena watch it tak boleh main tulis je.

walaupun blog ni macam ntah hape-hape je and people might not noticed pun apa aku tulis, tapi kalau benda tak baik tu senang aje kantoi, senang aje tersebar. tu yang aku malas tu. tapi bila simpan rasa macam ada je benda tak lepas.

bila dah banyak pendam ni pulak, memang macam gunung berapi lah jawabnya. tunggu masa je nak meledak. tu yang bahaya nya. aku sewenang nya meradang kadang tu pada benda tak relevan pun. sikit-sikit nak ngamuk sebab dalam hati ni ada benda tak lepas.

tapi sekarang tak boleh samakan macam dulu. kalau dulu tak fikir, sekarang dah kena fikir, tak boleh pakai ignore je macam tu. sebab sekarang, semua yang aku buat, ada consequences yang aku kena tanggung sendiri. tak ada lagi orang nak tanggung untuk aku.

benda ni buat aku jadi penat and jadi tak fun. :'( 

cuti 2 minggu ni jadi sangat singkat sebab terlalu banyak benda berlaku. aku tak dapat pun rehat yang aku impikan.

minda aku terlalu penat. rasa nya setiap malam aku tertidur setelah mengerah otak aku bekerja keras. jerawat macam syial je naik tanpa henti. period ke tak period dia pakai naik jugak. dah menyampah aku nak buat apa-apa dengan muka ni. lantak la nak jadi rupa apa pun.

betapa miserable nya keadaan aku, kekadang keluar bedak secalit pun tak pakai. betul-betul macam dah give up.

haih, what's wrong with me now? hurm. :'(


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails