Thursday, July 7

bla bla bla bla bla.


letih. bangunan baru ni memang meletihkan nak mampos. sikit pun aku tak faham konsepnya. budak sekolah aku ada 29 orang je. itu pun dah masuk budak pra-sekolah 3 orang. cikgu dah campur staff adalah dalam 30 ++. tapi bangunan sekolah ni 4 tingkat. yarabbi. mengurut dada je aku.

dah lah harini puasa. aku dah lost count berapa kali aku naik turun tingkat 4 ke tingkat 1. bilik sains kat tingkat bawah skali. kelas budak kat tingkat 3. perkh. macam orang gila la kan. pastu library lak kat tingkat 4. naik turun tangga tetiap hari tapi badan macam ni lah gak. kaki macam ni lah gak. tak ada sebarang tanda nak mengurus pun kaki aku ni ha.

macam iman, rajin pun ada graf dia gak. 2 minggu lepas aku macam dalam mood rajin. lepas sekolah je stay sampai nak dekat kul 3,4 siapkan lesson note, pikir nak ajar apa esok. update apa yang patut. sekarang? cepat je aku nak balik. nak tengok TV. hahaha.

petang-petang kul 2, 3 best woo. kat starworld ada marathon kot. 90210 pastu desperate housewives. skang dah tambah grey's anatomy. perkh. irresistable. aku tido petang memang jarang ah. tengok TV je keje. pastu malam penat. kul 10, 11 dah tutup mata. esok kul 6 bangun. macam tu jelah rutin aku tiap ari. sampai dah naik muak dah.

kerja ni penat nak mampos kut. bukan badan je penat. otak pun penat. macam-maca nak kena pikir kat sekolah. otak bergerak je. mana tak exhausted? anyway, next week aku ada interview untuk sah lantikan. cuak siot. tak tau lah nak menelaah apa. rasa cam malas je nak prepare pape. boleh? hahaha.

anyway, gud luck pada kawan-kawan yang akan mengalami nasib sama macam aku next week. dont left your confidence at home! :)

p/s: i have new housemate! a dentist! hahahahaha. cikgu sains + ustazah + doktor gigi. apa agaknya jadi ek? :P

1 comment:

Lucy S. said...

aku rasa tak lama lagi kurus la kot.

:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails