Saturday, December 24

perasaan yang kejam.

jam dah pukul 4 pagi...rambut aku masih belum kering. mata aku masih belum mengantuk. mata mengadap fb dari tadi. tak banyak benda menarik pun. and boleh lak tetiba aku gatal tengok gambar kahwin shai. ntah pape gila aku ni. esok majlis kat rumah dia kat bandar penawar. aku dapat invitation tapi aku tak attend esok sebab syahida punya reception pun esok.

tapiiii, kalau bukan pasal reception syahida pun, aku tak tau lah aku akand attend ke tak wedding shai. macam madness je kalau aku gi. diba cakap aku macam tak let go lagi. gila betul ek. walhal aku ni pun dah nak kawin lagi sebulan. tak let go lagi ke?

mungkin betul aku tak let go lagi. yelah, aku asek cakap je pasal benda ni. ntah lah ek. sayang tu mungkin dah tak ada. tapi aku tak puas hati and aku sakit hati gila dengan shai ni. dia aniaya aku tapi hidup dia macam ok je. jahat tak kalau aku cakap secretly aku wish dia suffer.  serious! aku rasa kalau dia ditimpa bencana baru aku dapat let go.

jahat ek thoughts aku ni. thank God aku dah private this blog. boleh la aku freely cerita apa terbungkam dalam hati. hurm. memang jahat hati aku ni. deep down inside aku berharap benda tak elok jadi kat shai. apa-apa lah. malas aku nak state, nanti makin terserlah lak kekejaman aku.

secara jujur nya, lagi sebulan nak kahwin walaupun aku dah takde feeling towards shai, aku still tak let go dengan cara baik lagi. aku tau ini jahat. tapi aku manusia biasa. aku sangat berharap dapat justice. :( tapi mungkin sebab aku sendiri jahat lah aku pun tak dapat justice yang aku nak.

aku dah tukar purpose blog ni. one day blog ni akan jadi sumber rujukan anak aku. untuk kenal mak dia. haha. memang sengal. so atas purpose tu, aku nak tepek gambar ni kat sini.



kenapa? supaya nanti aku boleh gosip dengan anak aku. and walaupun dalam ni maria nampak cantik , aku harap anak aku akan cakap aku lagi cantik dari maria demi nak jaga hati aku. :) and saja aku pilih gambar ni supaya aku boleh tunjuk and cerita lebih detail.

harapnya perasaan ni akan berlalu. kejam lak bila mengharapkan perkara buruk berlaku pada orang lain. i really dont want to be that person.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails