Friday, December 9

pertama.

ini entry pertama secara private. ntah. setelah dapat mesej kat fb dari adik shai si nadia tu aku jadi malas nak papar kan penulisan aku lagi. please lah. amatur sangat. judge aku macam kan kau kenal sangat aku setakat baca apa aku tulis. menyampah.

macam kan kau tau apa aku alami dengan abang kau dulu. ok fine. it really not about that. aku memang tak kisah kalau dia nak marah aku kutuk abang dia. aku memang maksudkan nya. tapi part mak ayah and family dia tu memang aku takleh terima langsung. no sense of humour langsung.

forget about that.

there so much more kenapa aku decide nak go private. biar lagi free nak tulis apa je. sama ada aku akan public kan atau tak, depends on future. or maybe aku cuma akan invite a few people yang aku rasa nak baca luahan aku and memang mengikuti perkembangan aku.

blah blah blah. susah nak focus bila kena handle atuk and nak tengok switched at birth at the same time. till next time i guess. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails