Wednesday, December 31

2009?argh tidak!

arini dan esok...jaraknye sangat jauh....sbb arini ialah 2008....esk ialah 2009....hurm....intai2 idup orang lain....banyak yg da berinjak....da ada perubahan...perubahan yg banyak!

orang laen da grad....ada yg da dapat offer keje n ada yg da keje pon....ade yg smbung master....ade yg da kawin.....ada yg da dpt anak da pon....aku?degree pon xabes ag....kehidupan aku ni lmbat sgt bkembang la....nape ek?

everything lambat dalam kamus idup aku....even relationship dgn shai pon bgerak lambat....maybe itu blaku sbb aku dgn die long distance relationship kut...

aku nih cuma nk jd ckgu jek....ckgu skola rendah lak tuh....y did it take so long????td tgk amazing race kt AXN..(one of my fav channels).tetiba rs idup aku kind of mcm amazing race laks....

dlm amazing race...kadang2 org yg start dulu tuh...xsemestinya akan smpi dulu....kt tgh2 jln byk sgt cabaran n kadang2 org yg gerak last tuh boleh potong the others...mcm life aku ni la...aku tgk ade je kwn2 yg kna ulang matriks tapi still abes dulu b4 aku...tp nk ikut kan aku pon kind of kna ulang matriks coz walaupon aku da wat matriks aku still kna ikut foundation edu nih...setaun stgh lak tuh....die mcm de-tour dlm amazing race kut...kna pndi pilih cabaran....

aku pilih bnda nih...xde la aku nyesal yg aku akn jd ckgu...aku mmg da fall in luv da pon dgn karier nih....aku da xsbr nk jd ckgu..yg aku kesal kan juz sbb masa nye lmbt lg....aku da bosan tggu...aku rs xfair....npe kpli tuh blaja kt mktb xsmpi setaun da leh kuar jd ckgu???da ckup ke smua ttg pdidikan diowg blaja?urgh!!!!unfair!!!!!

aku ni amek edu tp cm amek medic...aku rs d only group yg ade alasan utk abes blaja lmbt cume medic students jek....well....its medic rite???n bnci tul bile org tny ble nk abes blaja n aku jwb 2 taun ag....then org 2 jwb..."owh...lme ek...da mcm wat medic lak" dgn gaya sgt sinis....hello...aku bkn kna extend ke hape...da mmg program ni cmnih!

bukan aku nk andai kan aku kalah....tp its too slow....semua nya lambat...aku ada lg 2thn nk abes kan degree....klu aku nk amek master....bile aku nak wat?bile aku nak kawin?argh!!!!!meh aku senaraikan perkembangan idup rakan2 aku yg sgt2 buat aku jeles dan rasa idup aku bgerak sgt lambat...

  • shai-die da abes blaja n jan nih da start keje
  • emy-da grad,da start keje n da dpt offer keje len pon
  • nadiah-da abes blaja,even lom grad,tp da dpt keje da
  • nisya-nk smbung master,da kawin!!!
  • nonie- da dpt ank da pon!

mcm mne aku x rs idup aku cm kt speed 1 manakala kwn2 aku hidup diowg pd speed 4?unfair la cmni....

in terms of relationship pon cmtu gak....org len sume da dpt hepi ending da...ade yg da kawin...ade yg da tunang...da very least pon da dekat...leh jmpe slalu....aku dgn shai?once again aku kna jauh dgn die...sucks nye idup aku nih...

2009....plz make it change....aku nk perubahan....at least sumthing....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails