Sunday, December 21

Apa yg mereka expect?

Smlm aku g shopping dgn family di HP coz ayah nak cari blazer baru...skarang kat Parkson Grand tgh sale...so ke sana la kami menuju...

aku bukan la nak highlight psl sale besar-besaran ke atau apa-apa...cuma perihal perangai lelaki yang aku xpaham...aku xmaksud kan semua la...ini yg aku jmpa semalam...

masa tu tengah turun escalator...aku kat belakang sekali...adik pompuan aku kat depan...dari atas aku boleh la nampak apa yg berlaku di bawah...

tiba-tiba aku nampak sorg mamat ni...

mata mengusha adik aku memang xhingat....sampai leher nak terpusing....tangan die menghulur ke belakang....



tiba-tiba aku tengok tangan nya di sambut oleh seorang minah...awek dia la...

ape kejadah nya mamat ni?jalan dgn awek pon boleh usha pompuan len ke?ya rabbi...bnda ni bukan sekali 2 aku nampak....aku xde la alami benda ni sebab aku bukan golongan cantik lawa....tapi aku memang dikelilingi oleh golongan cantik lawa seperti adik aku dan rakan-rakan aku...aku selalu jadi pemerhati...dari jauh da nampak mamat yg tgh jalan dengan awek tapi mata melilau dok usha pompuan lain...xpatut btul....bukan la xbleh tgk...tapi agak2 la sket....jaga la hati awek tu cket....kalau korang tgh jalan bsama member2 laki,xpe la kut...ni dgn awek....jaga la cket perangai tuh...apa yg korg expect?pompuan yg korg usha tuh nak ke kt korg if korg wat perangai camtuh?isk....klu pompuan tu lyn kn....aku rasa...itu pon bkn jnis pompuan yg korg nak....hurm...mcm2 hal....

klu aku la jadi awek golongan mcm ni...ber istighfar je kut....

1 comment:

Anonymous said...

alah ain, cinta tu buta... kalau dia nampak... mesti ramai org yg tak kahwin kahwin... hehahahahaha.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails