Thursday, October 13

drama lebih la.

"b syg d baca blog b d syg cinta b sgt2 d trima b seadanya d tetap bsama b walau pape pun terjadi syg b jgn risau k i lev u so mc nurulain hanis"


cuba baca senafas. mampu tak? orang tua ni memang sejak start aku kenal dia tak reti nak guna penanda wacana. baik koma mahupun noktah apakan lagi tanda seru. aku pun dah berjangkit perangai hantar mesej takde noktah ni. dulu aku rasa kalau takde noktah ni macam rude. tp dah dia style cmni. percayalah kalau ada soalan pun tak ada tanda soal. ia bergantung pada kreativiti kau untuk mengolah gaya bacaan.

pengajaran? words indeed are cheap. tapi for now, ini pun dah mencukupi. haih. dah lama tak dapat bunga. mungkin dah tiba masanya untuk paksa F belikan aku bunga. haha.




aku dengan F ni dua-dua muka besar kepala besar. dapat anak 
nanti agaknya asek baring je sebab kepala berat sangat, malas nak ampu.haha.

1 comment:

ada mokhtar said...

haha.. sedang membayangkan kepala anak ko nnt... kepala besar tu cerdik weh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails