Sunday, October 2

sebak.

malam-malam macam ni. main lompat lompat kat facebook sampai dah tiba mana-mana ntah. bila dah lepas waktu tido, mula lah mata ni celang semacam takmau lelap. padahal badan dah penat. paksa-paksa tido pun takmau juga.

idin takde, jadi aku merempat lah kat bilik dia sambil jeopardize pc dia. puas hati surf internet guna pc dia. monitor dia agaknya lagi besar dari tv kat rumah sewa aku kat muar nun yang aku beli 400 lebih je kat bukit pasir. haha.


dah malam-malam ni layan lagu boyfriend aku best gak. f tu tunang eh. ni boyfriend. hahahaha. matiklah ada tunang and boyfriend! feeling diva pulak. kalau f baca nak muntah darah je agaknya dia.

aku ada dengar gak lagu mr boyfriend aku yang baru. tapi dah banyak kali dengar kat radio tak dan dengar sampai habis. kalau dengar on the way gi sekolah, separuh jalan dah sampai sekolah. nak tunggu lagu habis, mampos lah kad aku merah nanti. dah lah sampai sekolah ngam ngam poi je 7.28 or 7.29. lagi mau layan lagu dalam kereta.

akibat kefanatikan yang teramat, aku macam nakkkk je cari cd dia kat kedai. eh, tapi ada single je kan? album rasa nya belum lagi. matik lah kalau nurul tau. masa dia nak bebli cd abang anuar macam nak gila aku caci dia. ni aku lak over siap nak beli cd bagai.

dah terlanjur mengadap pc dengan streamyx yang laju, aku pun search lah lagu mr boyfriend kat youtube. siap cari yang ada lirik supaya boleh layan. halamak, sedih lah pulak. masuk ke kalbu weh. dengan suara dia tu. aku rasa macam dia cakap dengan aku.

tapi...
aku tak tinggalkan dia. aku tak permainkan dia. dia tujukan pada orang lain ke? argh!!! tidaaaakkkkk!




p/s : macam mana lah f tak nak muntah darah kan?

5 comments:

Nurul K said...

oi oi minah. baru ko taw perasaan aku.

Nor Hanisah Zainal Abidin said...

geli ati aku entri ni mok ahahaha =D

Nor Hanisah Zainal Abidin said...

sengal entri kau ni mok =D

Nor Hanisah Zainal Abidin said...

sengal dan sengal lagi. =D

cik nurulain said...

mok, sampai hati abg ezad menduakan aku. sedih nya aku. sob sob sob.

nurul: tapiii...cinta kau tak setulus cinta aku nurul...syahdu weih lagu ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails