Saturday, May 14

18.






the fact that malam tadi aku tidur lewat, tak membuatkan aku bangun lewat pulak pagi ni. in fact aku tak dapat tidur. lepas subuh mata celang takmau katup. syima dah siap-siap ke sekolah. dia ada ko-ko kul 7.30.

tiba-tiba baru perasan, 13. 05. 2011 semalam. genap 18 bulan dengan F. baru setahun setengah je rupanya. baru lebih kurang 3 bulan je bergelar tunangan orang. oh ter'cheesy' lak tetiba. dengan F ni semua nya seems to be moving so fast. tapi betul lah kan. besides getting the right person, the right timing pun crucial gak.

sekarang ni dah memang umur HARUS kawin dah. surrounded by married people yang dah ada baby some more, aku macam di henyak-henyak dari semua arah supaya kawin cepat. tapi rasa macam belum cukup berbakti lagi dengan mak ayah sebelum jadi milik orang lain.

takpelah, lepas kawin masih boleh berbakti lagi dengan mak ayah. insyaAllah bakal suami izinkan. hadoi, tolong lah ain ayat entry ni dah macam pompuan dah berkahwin lak. eeeeuuuuuu! please lah minah.

sometimes bila dah dekat ni, macam-macam je dugaan. termasuklah rasa insecure yang datang menerpa sesuka hati bila dia nak datang. tiba-tiba rasa "eh, betul ke ni?" percaya lah orang yang truly madly deeply CRAZILY in love pun akan lalui moment ni. aku ada gak lalui. tapi looking towards future, i cant imagine anyone better than him, to be by side for the rest of my life, completing me, being my other half. ha, hambik kau cheesy skala ke lapan puloh lapan.

apa pun, kepada yang membaca, (kalau ada lah kan) doakan lah aku dengan F. semoga kali ni aku bernasib baik dalam percintaan. semoga kali ni, dia orang yang betul bukan orang yang salah, didatangkan pada aku sebagai dugaan, sebagai ujian. :)

ok, dah cukup lah tu jiwang di pagi hari. baik aku mandi bersiap nak gi sekolah lagi baik. karang lambat kena sinis dengan gb lagi. haha.

4 comments:

ween said...

eh, so u're engaged? how come i boleh xtahu :( i think i have left behind la with ur life story. after all, i hope it's still not to late to wish u congrats and best of luck in ur relationship! :)

redmerah said...

good luck ain =)

Anonymous said...

Insyallah,mudah2an kekal hingga ke akhir hayat ;)

Anonymous said...

Insyallah,mudah2an kekal hingga ke akhir hayat ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails