Tuesday, May 17

perihal BRIDAL.

siapa pernah kahwin/ attend sedara mara kahwin / tau mana-mana bridal area jb yang best and harga reasonable? aku betul-betul nak kan pendapat ni. and yeah, i don't have any theme colour pun. dah gi usha nanti baru nak brainstorm. aku nak cari bridal yang buat wedding planner package tapi nak yang harga within budget ah.


setakat ni yang aku rasa ok,

astana bridal 
adli bridal
nfl bridal
jendela impian mempelai

aku nak area jb sahaja. taknak bridal jauh-jauh. pasir gudang and ulu tiram di kira jauh ok. makan 200 juga duit transport. selain nak jimat duit transport, aku saja nak cari bridal dekat-dekat supaya senang aku nak jadi bossy and fussy. haha. kalau jauh susah lak aku nak berulang alik demand itu ini.

ok, siapa ada idea serta tau mana-mana bridal yang kebabooom, boleh suggest. tak glamour pun takpe asalkan hasil kerja dia aku berkenan and paling penting harga murah ok.

p/s: in case people wondering, in case lah. urm, tak ye, aku bukan kahwin 2 bulan lagi mahupun 4 bulan lagi. sekian.

1 comment:

redmerah said...

pening kan pk sme menda nih..good luck merancang cik ain =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails