Friday, May 20

bowling.

kalau minggu lepas kehidupan aku ibarat rainbows and cotton candy je sebab ngajar tarian, this week aku rasa nak berguling sebab aku kena bawak budak bowling. at first aku macam tak kisah je sebab setakat bawak budak je apa ada hal kan?

then tetiba cikgu zamrul bagitau, cikgu yang iring budak pun kena main gak, siap kena wakil daerah lagi. what the hell? urgh. orang lain maybe anggap aku besar-besar kan benda kecik. tapi seriously aku sucks main bowling. memang manjang ke longkang saja.

aku memang langsung takde talent dalam sukan tak kira apa jenis skali pun. sigh. tak bersemangat sungguh hari-hari yang aku lalui sebab memikirkan nasib aku nanti. pergh, memang jadi lauk je la kan aku ni. tak payah cakap orang lain. dengan students aku pun cukup lah aku dilaukkan. adoiii!!!

aku bagitau F pun dia macam nak berguling. dia pun tau betapa aku menyampah bowling ni. banyak kali kut dia ajak aku main bowling. hampeh aku nak layan. tapi takpela. memikirkan dapat escape dari sekolah dan berjalan-jalan, buat aku reda sikit. hahaha. bersedia untuk dilaukkan.



next week adalah cuti sekolah. yeah! holiday is just what i need! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails