Saturday, July 11

bla bla bla.

tadi lepas penutup camping, gi kuar dengan warga SK Convent. ni yang single mingle jela. tak termasuk akak-akak yang dah kawin tu semua. tadi yang ada, Kak Mayzah, Kak Leha (kawan Kak Mayzah), Kak Emi, Cikgu Azizi serta rakan-rakan nya. Agenda pertama ialah bowling. sah sah lah aku ni kayu bab bowling ni. pakat masuk longkang jela bila aku main. damn! rasa cam buang duit dalam longkang tu je. tapi dah diowang sumer minat sangat aku layan kan jela. orang lain main 2 game, aku main 1 je. tak larat nak malu kan diri sendiri lagi. agenda selanjutnya ialah tengok movie. time ni, Cikgu Azizi and the gang tak join. diorang sambung main bowling. so, kami th ladies ni jela layan movie.

peringatan di sini, aku kena tido sekolah malam tadi. tapi tak tido pon sebab dalam pukul 3 camtu hujan turun, terpaksa pindah kan budak-budak tu dari khemah ke kelas. basah kuyup diorang. yang nak tambah musibah nya lagi, tak lama lepas tu, black-out la pulak. alahai. aku and cikgu-cikgu yang kena tido sekola (syada, faez,fithri,Kak Azlin, Kak Mayzah, Cikgu Zizi) round la kelas. ada 1 kelas yang aku masuk ni takut gila sebab gelap. terpaksa aku teman and tunggu situ sampai diorang tido.aii, memang sadis.

gedebak gedebuk, dalam kul 5 camtu baru reda. baru la nak duduk kat surau (tempat cikgu pompuan tido). borak-borak sikit, bla bla bla, agaknya kul bape ntah baru terlelap. nak tau kul bape bangun balik? aku tengok jam masa bangun tu ada la dalam kul 5.45 gitu. yarabbi.

masa tu, budak-budak dah penuh kat surau. nak get ready solat subuh jemaah. aku dengan syada macam mamai gila. otak tak centre lagi. kitowang gi kat kereta, sambung ZZzzzZZZzz. lepas tu tak ingat lak sedar kul bape. tapi kesimpulannya memang penat.

plan nak kuar ni dah wat lama. so, walaupun aku and syada macam separuh nyawa nak pengsan, kitowang layankan gak keluar. main bowling tu aku boleh handle lagi sebab ada la pergerakan. tapi bila tengok movie tu memang dah limit aku kut. dengan aircond nya, kerusi comfy nya. sound effect bong bang pon aku boleh terlelap.

sadis. sebab bangun-bangun aku tengok part tukar jantung tu. memang dah habis. siot! terbang rm9 begitu saja.

2 comments:

nurul said...

ahahahhaah black out yg tak tahan tu! lol mesti kelam kabut sumer org ;)

cik nurulain said...

seriously. u noe la budak kecik. girls lak tu. i have to wait until they fall asleep.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails