Sunday, July 12

monokrom?

Jika ku seorang pelukis
akan ku warnai dunia
dengan warna putih
agar tiada gelap
lukisannya
putih je? mana boleh? tak kan tak ada shading langsung kot ye pon monokrom?orang art pun marah tau. memang lah seni tu abstrak. tapi kalau putih je, mana kontras nya?
apa yang naik dalam lukisan tu?
macam hidup lah. bahagia je, tak ada derita. mana nak nampak manis nya gembira?
bercinta. elok je sepanjang masa. tak penah gado. mana nak rasa sweet nya make up balik lepas gado. kan kan kan? tak gitu?
so, nikmati hidup yang pelbagai ni dengan relax. cuma pikir, lepas datang nya kesusahan, akan ada kesenangan. aku ni sedang dalam fasa bersabar. sedang tunggu perkara baik jadi pada aku. harap Tuhan tak hampakan aku. dan aku percaya, Dia tidak akan. optimistik kan aku sekarang? he.. pikir banyak-banyak pun membazir je.

2 comments:

Unknown said...

great.i love this~!!
chill okeyh~

cik nurulain said...

love it?
haha..y? sebab aku da jarang tulis pasal tuut eh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails