Tuesday, September 29

rojak ini tak sedap.

semalam kan, sakit betul hati aku dengan broadband. langsung takleh guna. bayangkan lah kalau wireless maktab mampu mengalahkan broadband? bukan kah itu satu pencapaian? patut masuk dalam ain's book of record kah?ym pun susah nak on. susah lah aku nak bersosial ni. ehem ehem. hehe. takdelah. aku kalau nak bersosial perlu ke tunggu ym elok? tak perlu rasanya. haha.

bengong punya classmate aku. aku kena bahan pasal 'mata baru' aku. ngeng betul lah. macam lah big deal sangat kan. marina dulu takde pun org make a big fuss about it. time aku, orang dok kecoh lak. apa dosa aku diperlaku begini? takpelah. dah imun dah. asek kena je. dari sekolah dulu kut. muka aku ni agaknya memang muka orang lauk kan aje.

haih, rock legend semakin payah. aku semakin lemah semangat ingin meneruskan permainan. tapi aku ada target. sekurang-kurangnya level 90. boleh kah? sekarang baru 50. hadui. macam jenuh je. takpe2. chaiyok ain!

anyway, hari ni aku puasa lagi. tu yang bangun awal ni. konon-konon nya sahur la kan. padahal nak online ketika laju. hahaha.

ok lah, aku saje tulis entry tak bermotif ni, supaya entry yang lepas tu tak jadi primary entry. menyampahs i tau.

p/s: since when laki suka mendesak? i thought perempuan je. *wink*

2 comments:

Nurul K said...

aik? baru tau ka laki juge ske mendesak..

rimas taw.

cik nurulain said...

hehe~ br tau.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails