Wednesday, September 30

ain hati basah.


Malam ini ku sendiri,
tak ada yang menemani,
seperti malam-malam,

yang sudah sudah

Hati ini selalu sepi,
tak ada yang, menghiasi,
seperti cinta ini,
yang slalu pupus

Tuhan kirimkanlah aku,
kekasih yang, baik hati,
yang mencintai aku,
apa adanya

Mawar ini semakin layu,
tak ada yang memiliki,
seperti aku ini,
semakin pupus.

-munajat cinta-

kalau nak download ini lagu, klik sini

aku rindukan seseorang. sejak bila ntah aku pandai ada perasaan macam ni. ngada-ngada je ain ni.isk, tak best lah. dengar lagu ni makin jiwang lak rasa. hehe. wah, ain dah kembali jiwang. ain dah tak hati kering lagi. (eleh sebenarnya aku memang hati basah pun kejap je aritu konon-konon hati kering)

aku sangat happy sekarang. aku dah regain diri aku yang dulu. go ain!refreshing betul perasaan ni tau. tak sangka aku boleh bangkit sebegini. mengenangkan 4,5 bulan yang lalu aku seorang yang tersangat fragile and memang destroyed gila. aku ingat hidup aku dah nak berakhir dah masa tu. but, that's all in the passed. aku nak jadi optimistik. tinggal setahun nak bergelar pelajar lepas tu dah tukar title kepada cikgu. Cikgu Nurulain. ok tak? hehe.

aku dah rearrange balik life aku yang upside down ari tu. paling menyesal ingatkan keadaan aku masa exam sem lepas. memang destroyed gila. kawan-kawan kat sini jelah yang tahu macam mana perihnya nak suh aku bangun dari katil and bila dah bangun dari katil macam mana nak avoid aku dari menyelubungi diri dengan air mata. nak suh aku study tu dah jatuh no brape ntah agaknya. kesian u guys.thanx guys. you all memang the best.

memang ada benda yang aku ashamed of. perasaan aku masa tu macam-macam. mula-mula sedih, then kecewa, rasa teraniaya, kesal. tiba-tiba tukar jadi dendam until i did something that im not proud of. aisk. macam rollercoaster wa cakap lu emosi aku masa tu. madness!

sekarang aku mula nak try banyak benda baru. aku mula berani. (sikit lah. kalau kau suruh aku pegi toilet kat luar rumah nenek time 2 pagi, aku still tak berani!) aku suka life aku sekarang. seriously. mak ayah, thanx untuk doa kalian. along tau mak ayah risau. mintak maaf tak dapat kawal diri sampai wat mak ayah risau dulu.

keadaan aku sekarang ni sesuai la dengan lagu avril-innocence. cewwah. poyo je. semua nak relate dengan lagu. poyolah ain. alah, biarlah kata hati basah kan skang? hehe.

Innocence

Waking up I see that everything is OK
The first time in my life and now it's so great

Slowing down I look around and I am so amazed

I think about the little things that make life great

I wouldn't change a thing about it

This is the best feeling


This innocence is brilliant
I hope that it will stay
This moment is perfect

Please don't go away
I need you now
And I'll hold on to it

Don't you let it pass you by


I found a place so safe, not a single tear
The first time in my life and now it's so clear
Feel calm, I belong, I'm so happy here
It's so strong and now I let myself be sincere
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling


It's a state of bliss, you think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry

This innocence is brilliant
Makes you wanna cry
This innocence is brilliance

Please don't go away
Cause
I need you now

And I'll hold on to it

Don't you let it pass you by

4 comments:

Unknown said...

glad to hear that!!
welcome back my dear~!!

Nurul K said...

aku x de pic rmi2..uhuuu...

cik nurulain said...

dyba: online katne ni? kat ofis eh misz engineer? :P

kutukiti: sape soh x ikut!

Nurul K said...

org g terawih.. ade kewajipan laen..
uuuuuuuuuuuuu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails