Tuesday, September 8

tak suka!

its a typical tuesday morning. aku pegi kelas husin pagi tu macam biasa and kelas ahmad arif cancel. so, aku balik bilik. mula-mula ingat nak online. laptop dah depan mata atas katil. tapi ntah macam mana, mata layu sangat aku pun terlelap.

shit lah.




2,3 menjak ni aku melayari hidup dengan tenang hati dan happy. imagine cotton candy, rainbows and unicorn. lalalala.



tiba-tiba aku mimpi kan ex aku tu. in that dream i could see his face clearly.



and now? all that i could think about is..
how have he been.


memang tak guna. aku taknak fikir lah.
dah lah. nak solat zuhur pastu keluar dengan zati. nak drive keta laju-laju.
bye-bye.

1 comment:

Nurul K said...

sabarla..
rencah idup..
esok lusa mungkin hari aku..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails