Sunday, September 27

sygku is online.

aku tengah online. dengan gumbira. tanpa berfikir apa-apa. tiba-tiba keluar ym punye notification kat bawah. "sygku is online"

shit betul. dia ni jarang kut online. tak pernah lak sebelum ni terserempak. yang bengong nye. aku tak tukar nama dia?? and why on earth aku tak delete lagi? oh my God.. memang mistake la. confirm lah mood aku transform macam bumble bee transform dari kereta kepada robot.

tak lama lepas tu, dalam 40 saat gitu, keluar lak "sygku is offline". oh my God. nampak aku online je terus blah? gila nak avoid aku dia ni. macam lah aku ni najis mughalazzah. urgh, please lah.

tindakan aku lepas tu ialah. aku klik kat nama dia.aku taip.. [tak perlu pun nak lari sampai macam tu sekali. ape pun, aku harap kau happy] kemudian, aku right click and aku delete. apelah dah jadi pada sebeban 6 tahun aku dengan dia ek? endingnya sebegini teruk. kalau pun haluan dah berbeza, patut ke sebegini drastik?

takpelah.

Shairazi Samsudin, wherever you you are right now, im hoping u'll get the happiness u have always wanted. yes, im in a mess when u leave, but now im sober. i realised, we're just not meant for each other. im not saying im happy if you're happy (karut gila lah phrase ni) but im hoping we'll not turn into enemies. that's bizzare. please lah, don't avoid me. we're not 17. we're grown up. if you're man enough to do something, you should be man enough to face the consequences. oh-kay?

4 comments:

girl said...

nampaknya ain da mula let go...good for u.itulah yang sebaiknya...jangan nampakkkan diri kita lemah depan orang lain...

cheers darling XOXO

cik nurulain said...

aisk. anda ni sape? pkenalkan la diri.
anyway, thanx. yup sober now. :)

Unknown said...

ko kan power puff girl skang..
mari kite same2 mencari cinta eh silap..mencari ketenangan dlm hidup..

love u gefren!

cik nurulain said...

mencari cinta pun bole la cikdybadam.hehe~ ko pun sama k. u kan engineer tm. klass gitu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails