Sunday, November 8

taman dalam hati.

dah sekian lama aku tak menangis. semalam aku menangis. sebab dia? 2,3 hari ni emosi macam tak tentu lak. aku dah start risau pasal dia. kadang-kadang dia buat aku senyum sampai telinga. kadang-kadang dia buat aku rasa aku perempuan sempurna (walaupun hakikatnya aku seorang yang sentiasa confident) there's something about him. different from other guys. kemuncaknya semalam aku menangis. sebab dia. aku tak tau macam mana air mata aku mudah sangat menangis semalam. padahal dah lama gila aku jadi hati kering. tak peduli sangat. tiba-tiba semalam aku jadi sensitif yang amat. aku dah sayang dia ke? eh, confuse lah. aku asyik menafikan perasaan aku je. aku tak pernah mengaku apa-apa pada dia. kenapa aku beriya-iya nak nafikan? let it go with the flow sudah. tapi tak boleh. mungkin perasaan tu menghimpit aku. and aku cuba sedaya upaya untuk tepis sebab aku serik. aku kena berhati-hati. pengalaman lepas betul-betul buat aku serik. aku taknak terluka lagi. biarlah hati aku ni aku simpan sorang. tak payah bagi pada sesiapa. hari tu, hidup aku simple je. aku kawan je dengan sesiapa yang nak kawan dengan aku. semua sama rata. tak ada yang dapat special treatment. lelaki pun awal-awal je beriya. lepas tu dah slow dah. typical! tapi dengan dia lain. aku pun tak tau nak cakap apa yang lain nya. bila dengan dia banyak berubah. persepsi aku berubah. emosi aku pun turut berubah. hurm. ntah lah. aku harap aku dapat figure out perasaan aku lekas. before its too late. jangan bila dah tak ada depan mata nanti baru nak menyesal. masa tu dah tak guna dah ain.

p/s: kalau aku ada senapang gajah aku nak tembak orang. urgh. menyampah nya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails