Tuesday, November 29

aku terima nikahnya.

just arrived from a looooong journey. jb-mersing-melaka-muar-bp. bak kata nurul backpacking around semenanjung. kul 8 lebih semalam nurul mesej aku cakap dia dah selamat sampai rumah. gila betul orang perak pun dah sampai rumah, aku masa tu still kat highway. jalan jam semalam.

bila jumpa member-member balik, serious rasa muda and rasa masih belajar. walhal sekor-sekor dah jadi cikgu. how time flies. marina dengan muzamir pun dah selamat diijabkabulkan. alhamdulillah. bagus sangat lah tu. muzamir pun macam dah kronik je. malam pas nikah tu dia lepak dengan kitorang dah merapu-rapu je ayat dia. angau apa? haha.

memang legendary lah kan kenduri kau marina dengan si awiox accident nya. bengong betul marda gi tipu kata awi sesat jalan sampai nak jemput kat simpang renggam. nampak sangat lah kepenipuan nya di situ. itu

belum lagi kira tragedi aku, nurul, awi, nasyrul dengan aizat konon nya nak makan kat umbai sampai sesat2 sebab si nasyrul dah murtad melaka. dah jadi orang sabah hampeh dia tak ingat jalan. tapi in the end bila dah sampai umbai, boleh lak nak makan ikan bakar kena tunggu sampai 3 jam. laju-laju aku geleng kat nasyrul. gila apa nak tunggu 3jam?

ape pun, congratez marina and muzamir. kitorang semua tumpang gembira untuk korang :) sebagai hadiah tak ternilai, terima lah gambar ni marina. (ni limited edition k, aku takkan upload kat fb. exclusive in bicarahatigadisini only!) gambar lain nanti aku upload kat fb ye.

satu hari nanti aku nak tunjuk kat anak kau tentang kesengalan kau beberapa detik sebelum dinikahkan. haha.


p/s: bila ada orang yang tak berapa kenal aku, kritik aku, judge aku solely by reading my writtings, aku hanya mampu senyum je. sebaaaaaaaab.... aku pun sama gak camtu! hehe. aku pun suka judge, kritik and kutuk orang yang aku tak kenal secara sesuka suki. tengok jelah dalam belog ni bape orang yang aku tak berapa kenal aku kutuk dengan rancaknya. so, sama lah kita! hehe :) 

orang yang kenal aku akan tau kebongekan aku dan lawak sengal yang aku buat dalam belog ni memang nature aku, takde maksud apa-apa pun especially bila aku specifically state yang aku gurau je. in fact tulisan yang latest-latest ni boleh dikatakan beradab susila lagi. kau jangan korek yang lama, nanti sakit jantung. 

tapiiiii, pompuan mulut jahat and suka gurau kasar macam aku ni tak layak nak explain myself. dah nama pun gurau kasar. pada aku santai je, lawak je tapi orang yang tak boleh terima amik serius.takpelah, cukuplah kalau orang yang kenal aku boleh faham aku and boleh terima aku buruk baik, especially the bad ones. sebaaaaab takde manusia sempurna dan sebagai manusia tak sempurna kita tak dapat pleased everyone. cukuplah kita pleased diri sendiri (statement pompuan tak sedar diri) and orang yang kenal dan faham kita. 

p/s/s: melampau ek? p/s pun ada perenggan. nama pun ain, memang overrr.

1 comment:

Nurul K said...

bongek gile nenek ni.. meroyan ke hape.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails