Tuesday, November 15

minggu terakhir.

minggu terakhir di sekolah. haih, aku rasa takde beza nya dengan minggu terakhir kat maktab. memang macam ni la. kerja nauzubillah banyak. dengan perangai aku yang suka bertangguh kerja ni memang menimbun lah kerja aku sampai aku dah nak tertimbus ni.

kalau dulu kat maktab minggu terakhir ni lah dengan exam nya, dengan nak submit assignment pastu hantar fail kejadah. erm, sama jelah kat sekolah. nak hantar laporan, nak hantaran perancangan next year. nak kena lengkapkan fail. dengan majlis anugerah cemerlang khamis ni, aku kena manage persembahan budak. apalagi, zapin la kan.

mesti bosan je kan? tapi dah last minute ni, aku takde idea nak pikir lain. kang ambitious sangat tak terbawak lak. ni pun aku selamba je lancarkan program D.E.A.D (drop everything and dance) haha. lantaklah kan. lagipun buku teks dah pulang. selamba je aku songlap budak zapin aku. tension je diorang kena all out.

latih budak ni penat sebenarnya. lagi pulak latih students aku ni. diorang tak dengar. kalau aku nak menceceh kat diorang kena guna tangan. kalau aku bebel bagai nak gila pun bukan diorang dengar. tapi, minat aku dalam tarian ni memang sangat membantu lah. so aku maca tak lah stress sangat ngajar budak-budak ni. kalau tak, agak nya dari 6 tinggal bape je budak aku, aku makan sekor sekor. haha.

stress kat sekolah, juggling dengan wedding stuff some more. haih. mana tak menternak jerawat kat muka je jadi nya. bertambah lah stress. tu belum kira berat yang naik mencanak-canak. yang tu malas pikir la. berat naik asalkan tak nampak gemuk sangat, aku abaikan jelah. rileks je aku cakap camni ek. kang baju tak muat aku gak yang meraung. huhu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails