Tuesday, November 22

skinny guy with nerdy spectacles. (",)



ada 1001 sebab kenapa aku upkan lagu ni dalam entry aku. seriously, ada tak lelaki tak cair dengan najwa latif ni? muka dia sweet sangat. she's not that beautiful tapi bila dia senyum memang melting. macam freak kan bila pompuan cakap macam ni?

tapi, aku dah subscribe kat youtube najwa ni since dia belum ada single. masa tu memang dah wujud lagu carta hati ni. marina dengan marda cakap najwa ni pernah couple dengan budak yang tuisyen dengan diorang. pastu aku layan la vclip dia. ntah macam mana bole jumpa channel youtube dia.

memang aku constantly mengikuti kalau dia upload lagu baru. aku suka rendition yang dia buat bila dia cover lagu orang. memang dia ada signature. suara ala-ala santai. jarang lah ada guna high note sangat menjadikan lagu yang dia cover sangat senang orang nak tangkap sebab simple lepas tu berulang-ulang.

part bakat aku rasa memang ada lah. cuma nak pergi jauh kena polish lagi. tapi aku bukan lah pengkritik dalam AF nak bagitau macam mana dia nak improve. aku just memang tak boleh blah dengan senyuman dia. maybe this will sound crazy tapi sekarang baru aku faham istilah "tak boleh tido malam bila tengok dia senyum"

omg. freak kan? tapi dulu bila orang cakap macam tu, aku mesti pelik. "what's the big deal? its just a smile" but now i know why. weih, kalau aku laki aku rasa aku dah try ayat najwa ni. tak kisah lah try camne. jadi stalker ke. dia selalu join rakan muda punya program kat bp. penah tu aku dengan nurul tengok dia nyanyi live tapi masa tu malam tak nampak sangat senyuman dia.

tapi serious lah. tengok la klip dia semua. senyum and pandangan dia mahal weh. aku kalau tengah bosan nak mam tak ada perasaan bila buka youtube dia layan klip2 dia mesti jadi senyum gak. ok dah. cukup lah pasal senyuman najwa latif tu. serius aku jadi seriau dengan diri sendiri. untuk membalance kan statement di atas aku nak cerita alasan lain aku up kan lagu ni.

ada yang tau, ada yang tak tau. but i always have a thing for skinny guy wearing spectacles ala-ala nerdy sikit. lame kan? ada orang suka yang ada muscle (ehem ehem syada ) ada yang suka chubby in fact ramai lah yang suka chubby. tapi deep in my heart di mata aku laki skinny pakai nerdy spectacles adalah sexy!

abislah kantoi segala kan dengan terdedah nya statement ni. tapi those yang close dengan aku memang tau sense of taste aku in guys. berani mati gila. F baca ni matik lah aku. ada yang tak jadi kahwin lak.

takpe, im writting this so that in future, my son or my daughter will learnt how cheesy their mum used to be. and that its ok to want something and in the end get something else and it will strengthen my sayings " kita dapat apa yang kita PERLU kan dan bukan apa yang kita MAHU kan" 

nanti dia faham lah ayah diorang tu lah yang mak diorang PERLU kan. memang betul pun kalau laki kurus sebenarnya aku tak rasa secure sangat. dah lah aku ni agresif di kedai makan. makanan lambat sikit nak ngamuk. kalau laki kurus siapa nak protect aku kalau kena debik tokei kedai? hahaha.

perenggan last memang baeeekkkk punya nak cover eh. ampun sayang. jangan marah ye. hehe.  fair and square lah siapa suruh semalam abaikan adinda semasa anda menonton bola??? 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails