Saturday, November 26

shairazi & maria.



aku tak tahu sindrom apa kena dengan aku lately. susah sangat nak tido malam. kul 4 pagi baru aku tido agaknya. dah lah kat rumah ni jenis tak boleh bangun lewat. pagi lagi ayah dah kejut. haish benci. pening kepala aku sebab tak cukup tido ni. haih haih.

eh, semalam ntah angin ape ntah aku tergerak nak tanya khabar aunty noraini. siapa? siapa? haha. she's my ex's mum. we used to be close. tapi keadaan dah tak mengizinkan nak close close sangat. hehe. takde lah. i just think its for the best. kena distance sikit.

tiba-tiba nampak jieha online. adik-adik shai ni aku rasa most of it ada dalam list fb aku. nusha, jieha, bieha. nadia dengan yang laki je aku takde dalam list. haha. walhal abang diorang non ado dalam list kan? hee. usually kalau tanya khabar aunty aku tanya kat nusha. tapi lately nusha macam jarang je online. last aku in-touch dengan dia tak silap masa birthday dia. aku wish sekali.

aku memberanikan diri lah tegur jieha ni. walhal aku tak berapa rapat sangat dengan dia. bila aku tanya-tanya pasal mak dia, dia kata kenapa lama tak contact mak, call mak. haha aku jawab it seems inappropriate je. dia kata takpela. mak tak kisah. mak pun tanya tanya.

of course lah mak awak tu kata tak kisah yang kak ain ni kisaaaahhhh. hehe.  pastu dia pass kat mak dia suh mak dia chat dengan aku..








part slot doa tu memang tak boleh blah. saja je aku usik mak dia sebab she once tells me she enlisted me in her doa. even after the break ups. im flattered sebab ingat senang ke orang nak doa untuk kita. orang kurang hidayah macam aku ni memang memerlukan all the doa that i can get!hehe.

paling tak boleh caya pakcik samsudin ingat aku.memang aku amazed sebab dolu-dolu aku asyik cakap kat shai yang ayah dia ni macam tak suka aku. sekali dia ingat aku daa.. siap nak jemput gi wedding anak dia lagi. ke dia memang tak suka aku and dia jemput sebab nak tunjuk "yeay! kau tak jadi menantu aku. orang lain yang jadi menantu aku" hahaha. kidding. serious kidding. kang mana tau nusha baca dia repot kat pakcik samsudin lak. i know parents dia niat baik and ikhlas je kat aku. :)

to shairazi n maria, if u're reading this, congratulations! kalau dulu aku tau for sure maria baca. tapi skang maybe dah tak kut. aku pun dah neutral, takde kutuk-kutuk shai lagi. so boring jela kalau maria nak baca pun blog ni. takde benda relevan dengan dia.  aku tak janji lah boleh datang wedding korang ( hak tuih, macam la shai jemput aku) sebab i dont know, tak weird ke weih? haha.

p/s: waaahhh. tajuk nak sensasi kan. tapi mesti ramai je stalker yang laju je klik kalau tajuk sensasi camni kan? hee.

2 comments:

amalina wahida said...

kak ain!!! how i wish i can be strong like u..seriously..!!=)

cik nurulain said...

amal: strong kejadah nya kalau mulut puaka cmni. sila jgn contohi k?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails