Friday, March 19

zombie

lama tak update. cuti pun tak macam cuti je aku ni. busy sket lah konon.tengok hari ni dah hari jumaat. esok sabtu ahad balik maktab. duh!!! bole gila lah macam ni. kenapa masa macam kejar aku. tapi masalahnya aku tak lari. and each time masa dapat tangkap aku.

lama aku tak emo. logik tak kalau aku cakap tak sempat? seriously itulah reason nya. aku still ain the drama queen yang kontroversi. tapi aku tak sempat nak fikir apa apa. aku pakai main buat je everything. kadang kadang aku rasa diri macam zombie. dah takde roh dah. oh kalau nak kata aku macam robot boleh jugak. kau pilih sendiri lah.haha.

aku tengok hp aku. mesej, missed call. hurm, aku abai kan F lagi. tak ta. bukan sengaja. aku terlelap. bayangkan terlelap dengan pakai towel je. ingat nak mandi, tapi bolh terlelap lak. kesian F. rasanya dia yang lagi busy sebab dia dah kerja tapi apesal aku yang tak menang tangan? and, aku buat perangai lama aku lagi. kenapa macam ni ain? tak reti reti nak appreciate orang ke? nanti bila dah takde baru nak menyesal baru nak sedih. the world doesnt evolves around you lah ain!

seriously, hidup macam kosong sangat lately. kenapa ntah. nak kata jiwa kacau pun tak kut. sebab kalau jiwa kacau at least there's emotion there kan? ntah lah. da sampai curve kedewasaan kot. dah malas nak amik port about everything.

diba macam sentap sebab khabarnya nizam nak kahwin this coming june. i know how she felt. aku pon ada rasa yang sama gak bila shai cakap dia nak kahwin end of this year. susah nak describe the feeling. its not that kita nak lagi that guy. maybe jealous kut sebab dia dapat happy ending dulu. tapi ntah lah kan mana kita tau orang happy ke tak kan. mana tau kena paksa kahwin ke.hahahaha mulut longkang di situ ain. hey, tengah kosong pon boleh melaser lagi ek.

relax k diba. you'll find your happy ending soon. kadang-kadang it seems like orang lain tu tengah happy. tapi mana kita tau dalam hati dia kan. kita teruskan jelah hidup kita. tapi jangan jadi macam aku. jangan teruskan hidup macam zombie. hehe. add colours to your life!

ini adalah warna dalam hidup nisya sekarang, Unif Shah Iskandar.

p/s: im selling tops. murah je. check it out here . hehe. iklan di situ.


4 comments:

Unknown said...

thanx 4 ur advice walaupn mcm sentap kene marah ngn ko juge.
sayang ko lebey la.
doakan aku sentiasa bahagia dan gembira dgn hidup aku skang~

cik nurulain said...

ak da agk da ko sentappp dgn ak gk. but its 4 ur own gud. baik kna mara dgn ak dpd hurt dgn owg len kn?

Nor Hanisah Zainal Abidin said...

korang ni.. forget about your past... jgn dikenang walau sepicing pun. tapi jgn mengharap pada masa depan.. kadang2, masa depan lagi racun daripada masa silam...

cik nurulain said...

sengal lah kau nisya. hahaha~

eh, kita bkumpul sini duk renung nasib buat pe?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails