Tuesday, March 30

pink wall boutique

hye sayangs sekalians. woah. too many plural lak. hehe. aku dah lama gila abaikan blog ini. neway, tanpa mukadimah panjang, aku nak bagitau korangs korangs sekalians. again ain, what's with the plural? ok stop.

aku nak jual tops dengan barbie doll dress. ini adalah edisi percubaan. kalau sambutan bagus, aku akan teruskan lagi. so, without further a due  this is my pioneer collection.

ENGLISH ROSE

white
length: 78 cm strap adjustable
RM35


light blue
length 78 cm strap adjustable
RM35 (inner not included)


KOREAN

 RM38


ok, the price stated doesnt include postage. for those who interested, pm me at ainisz_98@yahoo.com. serious buyer only k? these items are ready stock, not pre-order item. 

each design, cuma ada 1 je dalam tangan aku. so hurry up while stock lasts!

p/s: yang mana dah sold out aku remove supaya tak semak ini blog.

5 comments:

samanosuke_04 said...

gohoho, baju camnie dah jadik trend kat batch aku... nanti aku suruh diorang usha blog nie. haha! komisen bg tau!

cik nurulain said...

serious? hehe. komisen? insya Allah. rezeki lebih tak salah bkongsi. promote lah weh. jasamu di kenang!

Mis Erika said...

yg english rose (white) tu cntik la..
:)

cik nurulain said...

nak ke? ada lagi. :)

CikMelur said...

woah woah. dah meniaga skang.. ol the best dearie!~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails