Thursday, April 1

haih.

aku ada 2 lesson plan for tommorow. and i might be observe tommorow. hish. sakit hati aku dengan gaban. dia cakap nak datang observe aku tadi. dah cun cun aku set up makmal sains, dapat lak dengan kelas 5Ck, memang mantops lah. but then dia boleh tak datang lak tadi. dah lah tak inform pape. mesej pun tak. sengal!

so, esok tak tahu lah siapa yang akan kena observe. sebab aku dengan awi masing-masing ada kelas kul 11.30. so ikut mood si gaban tu lah nak observe siapa. thus, aku kena fikir activity yang agak the bomb gak untuk esok, in case gaban pilih untuk observe aku in stead of awi. dah lah dengan 4Cs esok. beristighfar lah hendak nya aku esok kalau gaban nak observe aku.

see, ngarut punya ngarut dah panjang gak entri aku ni. belum lagi masuk cerita sebenar. ini baru je mukadimah. alah, yang nama nya ain tau plak kan nak buat entri pendek pendek. kalau muak baca pemengarutan aku yang berjela ni, gi baca cerpen. sah sah memang pendek. haha.

eh, sekarang aku dah macam terlupa apa aku nak cerita sebenarnya. sebab dah terlampau banyak cerita, and lately sebab busy, banyak yang aku simpan.semuanya dah mix up dalam otak aku. adoi. sengal. takpelah. nanti slow slow aku organize balik cerita yang berkecamuk dalam kapla aku yang gedabak ni.

**to be continued**


p/s: yang curious. ya benar, selain mempunyai sepasang kaki yang besar (bahasa kasarnya gemok) aku juga mempunyai se kepela yang besar (kalau aku ada sepasang kepala mesti tak boleh blah kan? mulut ada 2 lah makna nya. mati pekak orang sekeliling aku kena dengar aku bercakap. mulut 1 pun diorang dah rasa macam nak toreh telinga berkali kali)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails