Sunday, March 7

kenapa ek?

testing testing one two three.

haha. ok blog aku tak merajuk lagi dengan aku. tapi orang yang pernah baca blog aku mungkin dah merajuk dah kut. (buat-buat ada padahal yang ado!) adeh. percayalah aku tak ada niat langsung nak mengabaikan blog aku ni. tak terlintas walau sepicing pun. tapi serius aku busy. busy tak mau mau punya. cikgu praktikal kan. mana boleh buat style student biasa atau pun cikgu biasa. hidup memang upside down masa praktikum. nak bernafas pun tarak sempat woo.

lebih menyedih kan lagi sebab aku ada seribu satu macam benda yang bermain dalam fikiran aku yang tunggu masa untuk aku muntahkan kat blog ni. cuma nya aku tak ada masa. aku ni kalau menaip entry sah sah lah berjela. merapu ntah apekejadahnya ntah. mau makan sejam gak menaip satu entry je pon.

ni pun aku baru balik dari bazar and sebab dah melepasi waktu tidur aku, aku jadi susah nak tidur. but that doesnt mean aku boleh mula bercerita. badan dah penat sebenarnya cuma mata je tak mau lelap. anyway, untuk yang ada mesej kat facebook tanya kenapa aku dah lama tak update, jawapannya ialah aku benar-benar busy. bukan tipu-tipu tau.

the good news is, hujung minggu depan cuti sekolah. you know what it means right? school holidays equals to CN's holiday! haha. dah cuti tu siap lah. aku merepek sapai lebam. sampai orang yang tanya kenapa aku tak update tu menyesal tanya soalan tu. hahahhahahah (ni percubaan nak gelak kejam. jadi tak weh? tolong lah cakap jadi. tak kan aku nak repeat?)

and one more thinggy. aku mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki pada contestants trendy shawl contest. please please please, kamu jangan marah. hehe. aku ni betul-betul busy sayangs. i'll be announcing the winners dalam jangka masa terdekat. aku nak janji pun tak berani sebab next week aku akan kena observe dengan lecturer which means aku akan jadi extra busy. so i hope u guys bersabar eh.

baiklah. mesti menyesal baca entry ni kan? sebab entry ni KOSONG! haha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails