Friday, April 15

careful what you wish for. you might just get it.

ada benda aku tau harini. perkh, memang bikin panas. tapi, ah malas aku nak eloborate. yang penting aku dah tau, benda tu bukan perasaan aku je. i knew it! benda tu memang betul. ah lantak kan. orang kalau dah tak matang, sambung lah belajar lama mana pun tetap immature. mampos kau. jap lagi dah nak nyah dari hidup aku, hopefully tak jumpa lagi.

aku ada cabaran baru. kena ajar student aku zapin. yeah. ini memang baru betul punya cabaran. betul lah orang cakap be careful what you wish for. beriya dulu aku naaakkkk sangat ngajar tarian kat sekolah. every now and then aku cakap tiba sekolah nanti aku nak ajar tarian. who knows aku kena ngajar sekolah masalah pendengaran kan?

takpe, takpe. at least aku tau kalau apa aku buat ni menjadi, tanpa ragu lagi aku memang berjaya! coz its not that easy. ok, aku anggap benda ni sebagai cabaran. :) anyway, takde apa pun nak cerita sebenarnya. rest kejap dari mengadap lesson note dengan borang refleksi uji rintis bm tahun 3. wargh! gilak esok bahagian perkembangan kurikulum nak pantau.

ok, till then.

p/s: blog ni makin hari makin lame. macam aku gak gamak nya. wargh! adulthood sucks!

1 comment:

Nurul K said...

hehe.. takpe ain.. aku taw ko... merungut-merungut jugak.. tapi keje ko superb. cabaran tu la sbnrnye yang buat ko lagi rasa tercabar nak buat yg terbaekk. all d best.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails