Sunday, April 3

hibernate.

senyum. baca entry lepas sambil senyum. ntah apa saja lah yang membelenggu. fikiran tak pernah aman. mungkin kadang-kadang tu perlu wujudkan suis kat otak. supaya senang. kalau tak boleh switch off, paling-paling pun kena hibernate kan sekejap.

haih la esok dah ahad. penat nya kerja. malas nya rasa. baru sekarang faham maksid sebenar monday blues tu. isnin dah kena start dah modul bm untuk uji rintis. apa lah jadi bila cikgu nurulain tiba-tiba kena ajar bm ek? tunggu dan lihat je lah.

sunyi betul rumah ni. semua pun tak ada. tinggal aku, atuk dengan bibik tu je. mati kutu aku. dari pagi tadi ni 2 je lah aktiviti aku. kalau tak surf internet, tengok TV. bosan, tapi redha je dengan hiburan yang ada. nak kata pasal gaji tak masuk pun tak gak. even kalau dah ada duit pun, tadi aku tak rasa macam nak merayau memenatkan kaki.

pasni aku nak ZZZzzzZZzzz. kepala dah naik bengang ngadap skrin. baik skrin TV maupun skrin laptop.  daaa.

1 comment:

Anonymous said...

mcm ku pernah tgk gambar mu ini tp dimana ya..pokoknya,gmbr itu agk nakal..adakah kamu org yg sama??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails