Monday, August 30

aku dan kamu.


aku tertekan sebenarnya. entry aku asyik kosong dull takde gambar since laptop aku kena format and hard disk aku corrupt. takde satu hapak pun yang berjaya di back up. dah lah kehidupan masa kini sungguh busy menjadikan aku kurang berposing secara over dan mengambil gambar di khalayak ramai tanpa mempeduli kan air muka sendiri.

lantas aku lukis gambar sendiri. puas hati aku. maaflah lukisan ni macam cacat. aku takde bakat terpendam macam adik aku si Faiz tu. kalau dia nampak lukisan aku ni, mesti dia beristighfar dan nasihatkan aku supaya stick on teaching je, takyah nak try art.

F suka kaler merah. asyik-asyik merah je. tapi pelik, kereta baru tak mau kaler merah plak? dia suka sangat pakai shades. budget nampak macho and gangster. walhal kalau tak pakai shades muka dia macam kucing gemuk. taik lalat kat pipi dia sebijik macam angah raja lawak. in fact muka dia memang ada iras angah raja lawak pun, tapi dia tak pernah nak mengaku.

dia suka buat aku mengamuk sampai muka aku bertukar jadi hijau. tapi kalau aku merajuk dia pujuk guna bunga je. sebab dia tak reti nak pujuk kut. tapi bunga sekuntum jela. ada sekali tu dia beli bouquet yang besar, lepas tu kena bayar mahal gila. lepas tu dia tobat nasuha taknak beli bunga besar lagi. setahun sekali boleh la.haha padan muka dia. buat lah aku bertukar jadi hijau lagi.

kenapa muka aku macam pelik? baju aku pun pelik. tapi betul lah tu. aku suka pakai warna yang striking gila. lepas tu pemilihan warna adalah sangat semberono. janji striking. aku kan gila glamer. walaupun F tak berapa suka aku pakai syria, bila jumpa dia mesti aku pakai syria. aku memang annoying orangnya.

handbag kuning aku yang cerut and bentuk bulat tu aku suka pakai. sebab kaler dia memang mantul. aku beli kat giant plentong dengan nurin. harga dia RM35 je. sob sob sob, tetiba rindu pada adik sendiri. nanti nak gi situ lagi.handbag kat situ murah gila tapi cantik oh! and bab kaki tu tipu je tu. kaki aku belum sekurus tu lagi. tu cuma fantasi aku je. hahaha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails