Sunday, August 29

terlajak.

baru je nak ada feel buat kerja sebab orang lain semua pakat dah siap. aku je terkial-kial. diorang duk cakap aku buat kerja teliti sangat. pasal tu lambat. cis. aku pun copy paste gak. maybe aku ni yang dasar lembab kalau buat kerja.

anyway, konon nya nak start buat kerja tapi duk merambu kat facebook dulu. lepas tu camne ntah boleh terlajak kat page membe sekolah. lepas tu, tersalah masuk folder lah plak.ternampak gambar yang aku tak hingin nak nampak (kalau boleh la) Bikin hati gua panas je. tapi lepas tu korek balik entry lama. baca balik. baru lega. hahaha.

entry ni lah yang buat aku lega balik. hehe. laser betul mulut aku ni. dah dah. semangat dah datang balik, tutup segala facebook yang boleh distract aku. focus. on your mark, get set. GO!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails