Sunday, August 29

the social suicide names.

nama mustika dah kena slash dengan F. dengan sesuka suki nya dia nak tukar dengan puspa. padahal aku dah assign dia cari nama klasik untuk lelaki. dah lah tetiba hari tu dia boleh termimpi nama batrisya. baiklah. nama itu akan digabung dengan nama klasik yang aku dah pilih. aku rasa itu lebih selamat kut. gabungkan dengan nama yang ada makna. kalau tak, kerat jari lah ayah aku nak lepas kan aku bagi nama kat anak aku.

tadi, sebab malas sangat nak sambung buat assignment, aku berangan nama best dengan izzati. pompuan tu pun melayan gak. siap surf tu nama-nama best. mustika tu aku suka la. macam nama adik musikhmal. :) so, i'll keep that name. suka suki je F nak slash nama tu.

nama perempuan lain yang cambest, ratna dengan kencana. uuuu..bunyi macam ayu gitu! nama laki lak indra dengan aduka. tapi nanti anak aku berdukacita je kerja nya. arjuna best gak, tapi karang mampuih kena buli and kena ejek jela anak aku kat sekolah.

haha. suka hati aku je nak letak nama macam tu. saja nak bagi social suicide kat anak sendiri. kejam punya mak.

p/s: setelah seharian ngadap laptop tapi baru berhasil 4 pages, mungkin aku harus ZZzzzzZZZzz dulu sebelum teruskan perjuangan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails