Monday, May 4

04.05.2009

ini tarikh nya...
aku dapat tahu,bukan aku punca hati kau berubah..
tapi orang lain yang wujud di hati kau...
memang kau tak akan mengaku...
kau jumpa perempuan tu masa masih bersama aku...
kau sudah tertarik dengan nya semasa masih terikat dengan aku...

begitu mudah hati berpaling...
rupanya,ini semua hanya alasan...2 minggu bukan lama...
kau sudah mampu mengganti aku...memang sudah ku agak dalam hatimu,
bertakhta insan lain...

kini,aku tak mahu lagi menagisi...
kerna sesungguhnya..aku sang setia...
tetap dengan sayang padamu...tapi kau berubah dengan mudah...
7 tahun bersama kau persia...

Ya...kau dah berubah...kau bukan yang ku kenal dulu...
dengan sewenangnya cintaku kau campakkan...
mengapa dari awal tak kau terang kan yang hatimu disunting orang lain?
kini aku tahu...
yang jahat itu bukan aku...
tapi kau yang tak mengenal setiaku...

mungkin aku bukan untukmu...
tapi apa yang kau perlakukan padaku..kejam...
bukan ini cara nya mengakhir cinta...
yang telah 7 tahun dilayari bersama...

kau tinggalkan aku tertanya2...
hingga aku tergamak menyalahkan diri sendiri...
baru kini kau nyatakan...
kau sudah punya yang lain...
itu bohong..kerna aku tau ia bukan baru...
ia telah bermula sejak retaknya kita...

ingatlah...hidup ini bagai roda...
suatu hari kau kan rasa...
cuma yang tak pastinya bila...

aku harap kau bahagia...
selagi ada...
kerna nanti kau akan derita...
dek lakumu yang menyengsara..

-aku masih yang kau kenal dulu,tapi kau bukan lagi yang kucinta dulu-


3 comments:

mylia said...

ain dearie..saba byk2 k...
aku taw ko kuat...memang pahit nak telan nie sume..tapi bila da terpaksa telan kau akan ok..makan hari la..mungkin juga makan tahun..saba byk2 k..dekat kn diri dengan Allah..mungkin ni petunjuk Allah untuk kau nilai mana kaca mana permata..kita muda lagi ain...baik sakit sekarang dari sakit bila kawin nnt...be strong k!!always be there for u...=)

cik nurulain said...

how bout u?hurm...ak mmg struggle ni emy....

mylia said...

aku pun saket jugak..tapi aku yg salah..aku yg wt decision..tapi aku pergi bukan atas dasar cinta..aku pergi atas dasar future...saket memang saket..tapi aku bz kan diri aku je..malas pk sume nie..kuatkan semangat k dear..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails