Friday, May 8

berilah aku kemampuan untuk membenci...

rasanya..da jadi hobi aku menghitung hari ni...apa la nak jadi...aku pun tak paham nape aku tak bole let go je...dia da ada yang lain...apa la bodohnya nak pikir lagi pasal dia...rasa macam nak hantuk kepala kat dinding...biar hilang ingatan...biar tak ingat apa-apa lagi termasuk kesakitan ni...nape aku takde upaya nak sumpah n benci dia ha?nape aku baik sangat?aku tengok kawan-kawan yang lain...walaupun diorang sendiri yang mintak break tapi tetap memaki ex tu...tapi aku?nape?dia ada pompuan lain baru 2minggu break..nampak sangat hubungan tu da bermula lebih awal...dia siap bagitau aku..tak mintak maaf pon atas apa yang dah berlaku...aku ni gila ke apa?nape aku tak boleh memaki dia?sayang lagi ke aku pada dia?haih....hidup kena diteruskan...tapi macam mana nak rawat luka dihati tu?aku tak habis-habis sedih...pathetic!

hari ni nak balik rumah...tak pasti lagi apa akan jadi....tak sanggup tengok muka mak n ayah...mesti diorang sedih kalau tengok aku sedih....aku rasa mak ayah aku memang dah memaki dia...Ya Allah...dosa ke kalau aku doakan dia dapat balasan atas perbuatan dia?nape aku takut untuk memaki dia?nape tulus sangat hati aku...nak juga aku benci dia...marah dia...sumpah dia...tapi tak mampu...dugaan apa aku perlu tempuh ni?sudah lah dilukai,tapi tak mampu untuk membenci...

2 comments:

Anonymous said...

to forget sumone u really love n care is not easy dear...em xsemestinye tuk mlupakn ssorg prasaan benci tue harus wujud..kdg2 makin kite benci..makin kite syg n ingt akn dri nye..so da best is jsgt get urself bz n if u still love n care bout him..jst let him go...xsalah kalu prasaan syg tue wujud..tp biarlh dbataskn kpd hany syg kpd sorg kwn...
biasalh..sape xsakit bile cinta yg kite bina,bkn nye kjap..tp 7thn..musnah cmtue jer..tp smpai bile kite nk tngisi hal nie..nangis nie bkn nye le bt die dtg blik pd kite..yerp..kite syg n rindu akn dia..tp biarlh doa agr kau makin kuat n dbukakn ati tuk lalui sume ny..insya'allah kau bole lalui nye,nk2 ko ada ramai org yg masih syg kn kau...
giv urself a chance to b happy dear..

Anonymous said...

mok,mmg hurt kalo break.lagi2 la ko 7 years it like wth?!break?!!tapi xpe mok,u still got family,frens dat u can count on.stop thinking of him (yup,mcm senang je aku ckp cmni).aku just nak ckp,he's not worth for sum1 like u.tapi tu la,guys ni ssh ckit kt nak predict.but nvm mok,aku doa ko dpt much2 better than him!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails