Wednesday, May 20

ouh tidak...dia telah berkahwin!

nak tulis pasal si bangsat tu lagi ke?bosan la...huu..bangsat?amboi...kasarnya bahasa aku...tengok la jap ag..pas da post entry nih...mesti aku nyesal...kebencian aku memang temporary sangat...xmampu nak sustain benci dia...alahai...tadi kata tanak tulis pasal dia?okeh2..tulis pasal lain...

tadi aku nampak abang tu....uuwwaa...rasa nak meraung la...malu!hee...ari tuh aku tekadkan diri g tanya kat kawan abang tu...dasat gila aku...masa sukaneka hari guru tu memang aku usha je abang tu....alahai..minat la kat dia...da lama da aku cam suka tengok dia...

mula2 aku cuma nampak dia around maktab...then first time nmpak character die masa ada pjumpaan dengan BPG pasal pengurusan stress..masa tu la nmpak gaya dia...memang ada karisma...klaka lak tuh...tapi masa tu aku tengah in a relationship dengan si bangsat lagi....so...juz suka tengok jela...ari tu masa ari guru mcm tgerak je nak kenal abang tu...

syada tau aku minat abang tu...masa kat padang tuh...syada terdengar abang tuh cakap sumthing dengan classmate pompuan dia membuat kan curiosity aku membuak2...

akak X: weih F***** ko tak pegi main ke tadi?
abang F: main?aku da 2 bulan tak main la...hahahaha..
akak X: aku kata main konda-kondi la...

lantas syada melaporkan kepada aku...kami syak abang tersebut telah berkahwin...aku sedikit hampa...tapi perkara itu belum dapat dipastikan lagi....

pastu aku g beli makanan kat cafe bersama rakan-rakan..dari kejauhan aku nampak kawan abang F sedang berjalan menyusuri tepi cafe nak balik hostel...common sense aku yang menggila tiba-tiba menggerakkan aku untuk berlari mengejar abang tersebut....

termengah-mengah aku mengejar abang itu.kemudian terus bertanya...

aku: abang, abang kawan dengan abang F***** kan?
abangX: haah ye...nape ni?kesian die berlari...
aku:abang,abang F***** tu da kawin eh bang?
abangX:haah ye...nape?die ngurat eh?
aku: (muka hampa tak dapat disembunyikan) eh...takla...takde pe..abang jangan bagitau dia ye...


uuuwaaaa....da kawin!neway walaupun adalah bodoh untuk aku percaya yang abang tersebut tidak memberitahu abang F***** tentang insiden itu.aku yakin abang itu jujur mengotakan janjinya sebab lepas insiden tu...bila nampak abang x bersama abang F***** di mana-mana,abang F***** tidak menunjukkan apa2 tanda seperti mengenaliku...

Fuh....nasib baik....alahai abang F bukan jodoh antara kita la agaknya..hahaha...

sekian cerita bongek lagi sejak aku bergelar *single*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails