Saturday, May 30

omongan tak bermakna~

banyak benda bermain dalam fikiran sebenarnya.ikut hati nak je carutkan segalanya kat blog ni.tapi,hati kata jangan.jari lak penat nak taip.

ada satu perasaan pelik la.tapi tak tau nak describe.serius.da try cari word yang seswai dengan perasaan tu.tapi tak jumpa.sama je macam kes time exam.tiba-tiba blackout tak jumpa word untuk lengkapkan satu definisi yang markahnya cuma 2.tak ke haru tu?

erm,mak asek wat small talks pasal kawin.apakah?time aku ada boyfriend takde lak dia nak cakap pasal tuh.ini yang aku tensi + sedih ni.macam mana kalau aku touchy2 teringat ex aku balik?kan haru mak nak kena pujuk.

masih ngantuks lagi sebenarnya.tapi tak suka tido tengah hari kat umah.semalam camne ntah leh mesej sampai kul 3 pagi.itu pon aku terlelap.kalau tak agaknya sampai kul 5 kut.da la aku tido lewat.pagi-pagi lagi mbak yati da goncang pintu aku.dia kata mak call tapi aku tak angkat.

alahai.lupa da ada hp.ari tu lama takde.da terbiasa gaya hidup takde hp.hikhik..mbak kata mak suh siap nak gi jogging.halamak.aku tak cukup tido nih..ZZzzzZZzzzZZzzZ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails