Thursday, May 21

kau sorok kebenaran seolah kau bersubahat sahabat.



seksa.
aku terguris lagi buat sekian kalinya.
aib mu ku jaga.
tapi kau bangga.
kisarkan semua pada mereka.

aku manusia.
aku wanita.
aku ada air muka la celaka!

aku ditipu.
terlalu lama rupanya.
angkara mereka.
yang sangka.
mereka tidak boleh buat apa.

sahabat..sedar tak?
kau buat aku lagi derita dengan merahsia.
dia meraja.
apa kau pikir sahabat?
kau nak jaga apa?

sekarang.
aku rasa macam celaka.
rupanya da lama.
sahabat.
kau nampak tak aku makin derita.
mana ada gembira?

untuk bad,didi dan sahabat lain nya. jika kalian sayang aku sesungguhnya kalian perlu beri aku kebenaran.yang kalian sorok itu pahit.tapi bila basi begini,rasa bagai kalian turut merobek hati aku!ntah la mana lagi kubenci..kalian atau si bangsat itu.



7 comments:

mylia said...

ain lek ar..sumpah aku tak taw pape...

ada m0khtar said...

aku pnh rs pa ko rs ni dlu
serius...
aku mmg mmg xleh lupa smpai skrun
mmber xkn wat mmber cm g2 kn
nk simpn pa nye
jga ht konon
klu diorg kt tmpt kt diorg tau r rs nye cm na
cm bodoh

hhuhuhu
emo lak aku!!
kuatkn smngt k ain

Unknown said...

i cant believe this.seriously!
tak sangke rupenye ade org yg da tau psl kecurangan si sh** tu.
mungkin diorg tak bgtau ko sbb tanak ko kate diorg campur hal peribadi ko tp bile pk balek, diorg tau sebenanye sh** tu mempermainkan perasaan ko dan patotnye diorg bgtau ko ape yg diorg tau.
bkn sorokkan mcm ni
aku tau bende ni sgt susah nk hadapi.
tp kau harus kuat
jgn tunjuk kelemahan ko pd si sh** tu~

Anonymous said...

cuba ko bayangkan, kalo setaun lepas ak bgtau hal ni pd ko, ko tetap akan mrh ak kan?ak cuba bgtau ko, tp xpenah berpeluang..demi Allah,ak penah terserempak shai dgn pompuan lain sekali ja..biler ak ngamok pd dia depan kawan2 ak kat restoran tuh, dia cakap pompuan tuh just kawan..selebihnya, berpuluh2 kali kalo kitorang terserempak, dia misti dgn geng2 laki dia..ak pk btol r apa yg shai ckp tuh..kawan..so ak xbleh masuk cmpur..sume org xbg ak msuk campur hubungan korang..korang jauh..anytime kalo ada prob cket, mudah goyah..lgpun ak kenal ko jenis org yg mcmne kalo tgh ngamok..sanggop maki org termasuk r maki kwn sendri..iaitu ak n didi..tp ko cube pk rasionalnya npe ak xberani nk bgtau ko...ak xnk ko pk ak pembawa mulut..t ko tetap marah ak!!!

ko jgn pk ko sorang sedih..ak pun sedih gak ble depan mata ak, ex ko tuh permainkan ko..terasa geram..geram sbg seorang perempuan..tp cube ko d tmpt ak..tersepit..ak lgsg x back up shai..tp terpulang r..kalo ko rasa lebih tenang ngamok2 pada orang sekeliling ko, go ahead..ak redha ko mrh2 ak..ko doakan yg buruk2 pd ak ngan didi un xpe..ak xksah..reli2..teruskanlah,wahai sahabatku~bg pihak ak,ak doakan ko dpt hadapi critical time ni dgn baik..ko ttp patot bersyukur atleast ko da nmpk belang sebenar shai, ianya masih belum terlambat..Allah syg ko, dats y DIA uji ko gni..apa yg ko alami, ak da alami bertaun dl.nasihat ak pd ko, kuat semangat..jgn mrh2 org..biar Allah je yg balas tindakan shai tuh..ak syg ko,ain..sorry..

cik nurulain said...

ko tak kan phm bad...

Anonymous said...

mok,saba k.aku phm perasaan bad tu.ssh tau mok.n bad pun dah mrhkan si ex tu,bknnya bad wat taktau je.mok,be strong k.aku wlpun satu uni ngan die,aku xpnh la tgk scr live kecurangan ex ko.aku hrp ko jgnla benci bad n dd.ko benci si ex tu pun dah ckp mok.cmua org by ur side ni.xde sape pun sokong die.

Anonymous said...

salam ain..ak tak tw sme ade ko mrh ak n bad lg atau tak..di kesempatan yg ade ak nk mintk maap sesgt kt ko..ak redha je kene maki ngan ko. takde paper kesan pun kt fizikal ak cume ak rse bhs yg ko gune tue sgt ktrlaluan. ko trlalu ikot prasaan ko..xkn ko nk hlg kwn lak lps ko ilang die?? bkn ak n bad tak mo gtw..tp pe dya kiteowg..if ko leh ckp kiteorg tak phm pe ko rse cmne lak ngan kead kiteorg? de ko cube nk fhm. ckp byk2 pun tak gune kn..ko still akn maki2 n mrh2..trpulang arr..ak sedey ko cmni..cm nk slahkn ak n bad lak..pdhal mamat tue wat taik kt ko pas kua dr unimas..ak penah tnyer arr hub die ngan dak2 pom yg die penah kuar..semua ckp kwn..da tue ak nk kte pe?? ak satu fak ngan dier..ak knal arr pom2 tue..mmg dak2 fak ak pun..so wut!!! da arr..lth arr nk fikir..
ak hrp ko rasional...kte pnh jd bek time mtrk..bile ak msuk unimas ngn de..ko tak penah nk psan paper kt ak..cthnyer tgkkan die ke..lapor kt ko ke..kalo cmtuh leh arr ak report evrything kt ko..ni tidak..dun expect me wat cmtu arr ain..ak n bad pun de tnggungjwb kami sendiri kt sne..nk uruskan diri..ntah arrr..ak ksal..sedey..tp ntah..pas dr nie tak tw arr..ko penah jd rumate ak ain..ak tak luper semua kebaikan ko kt ak..ak hrgai sgt2 dan ingt kenangan ko pindah bilik ak time mtrix..hopefully ko tak mrh lg ngan ak n bad..walopun ko penah maki ak n bad mcm2...ak tak kesah..ak phm kead ko time tue

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails