Tuesday, May 5

bodohnya aku...

ntah akan ada brapa entri tentang aku yang patah hati....tak henti2 aku rasa yg diri aku ni bodoh...byk dah owang bagi aku semangat utk lupakan dia...move on..tapi nape aku tak mampu?

"ain..nape lemah sangat kau ni?dia dah ada yg lain...sikit pon x pikir pasal kau..."

7tahun...itu je yang boleh aku cakap...dengan dia ni...nak benci pun macam benci mak, ayah,adik2...kronik ke kalau aku cakap aku masih tak mampu benci walaupun tau dia dah ada yg lain?bodohnya ain...betapa aku dah bgantung pada dia terlalu lama....tak mampu nak let go..

haih...tadi mak dia call...sebak la aku...baru nak try jadi kuat...tapi gugur gak air mata ni...terharu dengan sokongan mak dia...tapi ntah la...betul ke aku nak terima dia andainya dia berpatah balik setelah apa dia buat pada aku?mak ayah memang dah tak nak dengar pasal dia lagi rasa nya...

Ya Allah...perit nya nak aku telan semua ni...macam mana nak lupa kan dia?semuanya mengingatkan aku pada dia...dan tak pernah aku bayangkan masa depan aku selain dengan dia...tiba2 begini pengakhirannya..aku tak tau apa langkah seterusnya...aku betul2 buntu...

aku dan dia berakhir tanpa sempat aku tatap wajahnya kali terakhir....tanpa sempat aku cium tangannya buat kali terakhir...menitis lagi air mata yang aku tahan2 sedari tadi...aku rindu dia sangat...sebelum berakhirnya ini semua aku rindu dia...tak sempat jumpa,segalanya telah ternoktah olehnya tanpa sebarang sisa sayang....

tunjukkan aku jalan yang benar....kuatkan aku untuk terima ketentuan Mu...rasa kasih itu Kau yang turunkan...selayaknya Kau tarik kembali agar hilang perit ini....

"ain....jangan jadi bodoh...mana ego kau ain?nape kau jadi pathetic sangat ni...."

aku masih lemah...tak berdaya...Ya Allah...lindungi aku....kala ini aku mahu berada bawah lindunganMu kerana hati ini sangat rapuh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails