Friday, May 22

matlamat hidupku sejak 7 tahun yang lalu.

ini aku perlu lakukan.desperately!

aku perlu tentukan matlamat hidup yang baru.yup..for da past 7 years,he's my reason for everything.

almost.

tapi sekarang itu perlu berubah.memanglah bukan semua cakap dia aku ikut.ada yang aku tak ikut.tapi 'shairazi samsudin' telah menjadi cara hidup aku selama 7 tahun.susah juga aku nak tune balik diri aku.

aku tak hang out dengan membe laki.sebab aku rasa dia tak suka.sebab aku pon tak suka kalau dia hang out dengan membe pompuan even just frens.but opppss...dia buat.and God knows ape relation dia dengan pompuan tu masa kat UNIMAS kan..shit membazir aku setia pada laki camni.aku ingat baru skang hati dia berubah.rupanya da memang macam tu kut perangai dia.cuma aku yang naif dan baik ni yang tak tau sebab aku jauh dengan dia.

dia tak suka aku masuk tarian.hey...aku ikut ok..n buat aku menyesal sangat.masa kat matrik tu.audition untuk join tarian bukan main susah.i manage to get place.tapi?dia tak bagi aku masuk.aku ikut cakap dia.owh!aku memang naif la masa tu.

bila aku tak kuar ke mana-mana,takde la kan dia nak tanya pape.tengah watpe ke.tapi the minute aku cakap nak kuar,mula la dia gelabah.ouh..jangan harap aku nak balik lambat.dia tak marah but he give me silent treatment!tapi kalau dia balik kul 2 kul 3 takpe la kan..

ouh.7 years.the list will definitely goes on..

mangkuk nya aku selama 7 tahun ni.(hurm.aku pon tak pasti since bila dia wat palat kat aku.but it feels like forever!

yesterday.i did sumthing i dun reli proud of.dun have to mention here.but truly, i dun regret it.it prooves im a human.ada hati.ada rasa marah.ada rasa nak balas dendam rather than just sit down lepas dianiaya laki tak guna.sure.it prooves dat im not a good person too just like him.but wut da hell?again..ENUF OF ME BEING AN ANGEL.SICK OF IT!

semalam.aku da hapuskan satu-satu nya cara aku nak hubungi si bastard tuh.so,ape pon jadi pasni,aku da tak kan boleh contact dia lagi.i delete his mum's cell,dad's cell,nabiha's cell,nadiah's cell,his home number,maktok's number.see?his life is my life too.but now i have to erase everything becoz of him.

aunty, ain tau aunty baik pada ain.i noe u never meant to have a son like that.thanx sebab anggap ain macam anak aunty sendiri.thanx for praying for me.i love you for that.thanx sebab pandang tinggi pada ain sebab aunty rasa ain baik.tapi sekarang hati ain da penuh dengan amarah.ain da rasa tak layak dapat kasih sayang aunty lagi.plus,he's your son.buruk mana pon,nothing's gonna change dat fact.

ain tanak aunty gado dengan dia sebab ain.i noe him.he wont approve if he noes uve been contacting me.so im cutting us off.im sorry aunty.i really am.accept da woman of his choice.i noe she wont be that bad for him.coz he's da one who is bad.

i changed my passwords.plural ok not singular.hurm.its a start.a small start for me.

need to figure out new objective in life.focus on study.family.friends.career.i guess?

God,i need strength.

3 comments:

budak kecik said...

be strong~

Anonymous said...

aku rs nk pg smenanjung je rite now.

cik nurulain said...

nape nk g smnanjung.dah jadi da mok.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails