Friday, May 15

Gara-gara nyanyian sumbang aku jadi tersohor!

kejadian ni berlaku tak silap aku kelmarin...membuat aku rasa dah taknak idup lagi di muka bumi IPTHO ni...argh!!!rasa nya ini first time aku say out loud nama haiwan yang najis mughallazah' tu...

waktu tu aku dengan syada,baru je lps draw duet kt bsn...then kitowang pun bergerak ke 7E untuk membeli roti...masa tu aku memang pakai T-shirt maktab...masa aku dengan syada jalan kuar 7E tu aku nampak satu keta kancil ni memang student maktab...budak junior...

yg sowang ni nampak aku...then dia cuit2 kawan kat belakang n yang lain2 dalam keta tu...ntah kenapa dalam hati aku dah tau da ape yang bakal diowang cakapkan...aku baca gerak bibir mamat yang first sekali nampak aku...die sebut... "STARLIGHT!"

"BABI!" perkh...aku tak percaya aku boleh tercakap dengan kuat nya words tuh...selama ni aku asek tegur students..."jangan cakap camtu...tak baik tau..." atau pun.... "Girls..boys...mind your language..." tiba2 aku lak bole terlepas cakap camtu...memang aku geram la...sebab even aku da masuk keta pun...diowang still pandang2 and mcm tengah cakap pasal peristiwa malam tu...memang shit la suara aku sumbang malam tuh!

ni bukan first time kut kejadian ni jadi...tuh yang aku cam angin je...ari tu lagi la...kat cafe lagi...nasib baik masa tu aku tak terlepas cakap yang bukan2....eh...nasib baik la aku ni aku....agaknya kalau orang lain dah tak tau mana nak sorok muka dah....masalah nya...orang yang tak tengok battle of da band malam tu pon bole tau pasal tu...si Ijoy la....Ijoy tu okeh lagi...ni cik Bob pun sama...padahal masa battle of da band tu dia kursus kat PD...memang siot tahap cipan la!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails