Sunday, May 17

enuf of me being an angel!


bukan kecewa dipinggirkan,
aku kecewa tiada kejujuran..
bukan bersedih disakiti,
teramat pedih diri dikhianati..


masih lagi..hati aku bagai dirobek2 memikirkan hubungan ini yang telah berakhir...rasa macam tak percaya semua ini jadi pada aku..apa salah aku?apa dosa aku?selama ini aku sang setia..hei..kau ingat kau je perlu berhadapan dengan temptation?aku ni pompuan tak laku?tak cantik?eh...aku pun pernah diuji la..aku pun pernah keliru la...tapi pernah aku mengkhianati?pernah aku beralih arah?pernah aku jadikan perkara lain sebagai alasan?tak pernah!kau buat aku rasa bodoh!kau dah kenal dia lama sebelum kita berantakan...memang telah hadir dia dalam hidup kau...dalam hati kau...kau memula membanding dalam diam...kau jahat dalam diam...kejam dalam tak nampak!selama ni aku fikir kau lelaki baik...tapi nyata aku salah...kerna mengakhiri ini pun kau dah bukti kan kau lelaki tak ada hati!tak ada peri!sungguh aku menyesal pernah pilih kau dulu..aku da penat jadi baik..bila aku jadi baik,aku lemah rasa dianiayai...im tired of being angel!enuf acting all good..it doesnt work for me...macam raja cakap...

"Alah ain,ni bukan lagi zaman orang setia pada cinta"

bullshit!memang dalam dunia ni agaknya nisbah yang baik...yang setia...yang pegang pada janji tu sangat sedikit...biarlah...manusia tu ada bahagian baik dan buruknya...kau silap buat aku begini sebab kau dah rangsang bahagian buruk aku!you'll c a devil...coz u're asking 4 it...thanx 4 all da memories...thanx ajar aku apa itu cinta...tapi thanx jugak sebab ajar aku apa itu pengkhianatan...dan apa itu benci dan dendam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails