Wednesday, October 21

i want the stable me.

what's wrong with me? aku tido lewat malam tadi. kul 2 pagi masih berjaga. and aku bangun terlalu awal pagi ni walaupun the whole day free tanpa sebarang kelas. ku jeling katil sebelah. zati masih tidur. die tidur lagi awal dari aku but still tak bangun lagi. die pun bingung. die pun bermasalah. mungkin bagi dia tidur boleh buat die lari dari masalah? aku pun tak sure.

tapi aku tak boleh. hari-hari lepas, hidup aku ok je. bersinar sinar. lapang je. tiba-tiba skang jadi sesak. awal pagi tadi aku dah terjaga. kepala aku macam ada sikit bengong. tak cukup kut tidur aku. hm. nevertheless lah. celik mata terus on laptop. apakah aku ni? tapi apa lagi aku nak wat? tak kan pagi-pagi buta mahu terjah bilik marina and marda? macam tak begitu wajar.

serius. aku tak dapat tidur lena. sucks lah this feeling. aku tak suka. aku capai hp. takde. takde mesej baru ain. kau baru check masa kau bangun tidur tadi. bape kali kau nak check? setiap 3 saat? urgh. hate this feeling. hate myself. apesal aku ni bodoh piang ek? aku tak pandai lah hal camni. selalu nya aku jadi diri aku je. aku begitu suka kan diri sendiri.

tapi semalam, lepas jadi diri sendiri aku menyesal. i wish im being a bit different. aku takut kalau jadi diri sendiri dia sangka lain. dia menjauh. aku taknak! malam tadi aku keliru. aku celaru. tak main-main punya. serius. dah begitu lama aku tak ada rasa camni. emosi aku serius macam roller coaster. kejap aku senyum sampai telinga. the next thing, aku tengah termenung. mengelamun. taknak. taknak. taknak. i want the old ain. tapi aku nak dia gak. camne?

nape dengan dia susah? dengan orang lain aku takde masalah pun. im being me and happy with it. nape dengan dia aku sangat berhati-hati? every step yang aku ambil, aku akan sesali. damn! i dont want to push dat person away from me. God help me.

p/s: lagu senang luah di sini daripada luah pada orang. i really dont know why.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails