Wednesday, October 7

redha?

urgh. aku mimpi dia malam tadi. kenapa? aku memang selalu pelik bila mimpi dia. lebih-lebih lagi sekarang. sebab, each time aku mimpi dia, aku akan tau sesuatu benda tentang dia. yang baru! yang lebih menyakitkan hati. aku selalu rasa, kita mimpi orang tu kalau kita ingat kat dia. tapi aku rasa aku tak ada fikir pasal dia pun. kenapa boleh mimpi?setau aku malam tadi sebelum tido aku fikir pasal F. eh, pelik lah. lagi pelik mimpi tu sebab tunang syafiq, si wajihan pun ada. apa makna nya? ops, bukan aku taksub mimpi. tapi aku just fikir kalau setan nak main kan aku nape dia pilih dia n wajihan? tak faham lah. bangun dari tido. macam selalu2 kalau aku mimpi dia, jantung aku akan berderau. bagai nak gila. apesal ntah. serius aku confuse. eh syaitan, kalau ye pon nak main kan aku, jangan guna dia dalam mimpi aku boleh tak? aku dah mula redha ni. kau nk jadikan aku makhluk Tuhan yang tak redha ke?

p/s: ke, sebenarnya aku tak puas ati selagi dia tak mintak maaf kat aku? this dreams kept coming lah. hurm..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails